Τελευταία Νέα
Διεθνή

Χάνουν τη μάχη της θάλασσας οι ΗΠΑ - Ο Trump ονειρεύεται στόλο - τέρας για παγκόσμια επίδειξη ισχύος αλλά λεφτά... δεν υπάρχουν

Χάνουν τη μάχη της θάλασσας οι ΗΠΑ - Ο Trump ονειρεύεται στόλο - τέρας για παγκόσμια επίδειξη ισχύος αλλά λεφτά... δεν υπάρχουν
Ο Trump ξυπνά τη σκιά του Ψυχρού Πολέμου – θωρηκτά με υπερηχητικούς πυραύλους και λέιζερ
Ο πρόεδρος Donald Trump ανακοίνωσε σχέδια για το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ για την κατασκευή νέων μεγάλων υπερκινητικών πολεμικών πλοίων.
Το πραγματικό όνομα αυτών των πλοίων, που ονομάζεται "Trump class", είναι λίγο διαφορετικό.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με ένα ευρύ φάσμα όπλων.
Οι πυρηνικές κεφαλές, συμπεριλαμβανομένων υπερηχητικών πυραύλων, ηλεκτρομαγνητικών σφαιρών και λέιζερ όπλο και πολλά άλλα πράγματα που δεν έχουν ακόμη εφευρεθεί ή ακόμη κατονομαστεί.
Ο Trump είπε ότι ο σημερινός στόχος ήταν να κατασκευάσουν τουλάχιστον δύο τέτοια πλοία, το πρώτο θα ονομαζόταν USS Defiant, αλλά στο μέλλον θα μπορούσαν να κατασκευαστούν ακόμη και 10 ή και 20 πλοία.
Αυτοί οι 30.000 έως 40.000 τόνοι κολοσσοί βρίσκονται στο επίκεντρο μιας μεγαλύτερης πρωτοβουλίας ναυτιλιακής ναυπηγικής που ονομάζεται "χρυσός στόλος".
Σήμερα, αυτά τα πλοία ονομάζονται "πολεμοχαρή", τα οποία χρησιμοποιούνταν ιστορικά για μεγάλα πολεμικά πλοία. πυροβολικό Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, με ισχυρά όπλα και καλή πανοπλία, ΙΙ.
Τα τελευταία πραγματικά πολεμικά πλοία από τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο αποδεσμεύτηκαν από την τάξη της Αϊόβα, το USS Missouri και το USS Wisconsin από το 1990 έως το 1992. Μέχρι τότε, τα πλοία αυτά εκσυγχρονίζονταν σημαντικά, εξοπλισμένα με νέα συστήματα αισθητήρων και πυραυλικά όπλα.
2_131.webp
Και τα τέσσερα θωρακισμένα θωρακισμένα της κατηγορίας της Αϊόβα

"Τα πολεμικά πλοία της Αμερικής ήταν πάντα αδιαμφισβήτητα σύμβολα της εθνικής εξουσίας", δήλωσε ο Trump.
Trump class είναι η ναυαρχίδα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ και δεν έχει ξαναχτιστεί."
Είναι δύσκολο να αντιταχθείς.
θα επαναδιαπραγματευτούμε τη μοναδικότητα του έργου παρακάτω, αλλά προς το παρόν, αξίζει να μην σημειωθεί ότι υπήρχαν λίγο-πολύ τα ίδια πράγματα για το "Zamvolts" κάποτε.
"Η αμερικανική δύναμη επέστρεψε στην παγκόσμια σκηνή και η ανακοίνωση του "Golden Fleet", που υποστηρίζεται από το μεγαλύτερο και θανατηφόρο νέο πολεμικό πλοίο που κατασκευάστηκε ποτέ, δείχνει τη δέσμευση του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ για να ναυτική εξουσία για μια γενιά", δήλωσε ο υπουργός Άμυνας Hegseth.
"Αυτά τα νέα, πιο ικανά πλοία θα παρέχουν αποτρεπτικό παράγοντα για σήμερα και για τις μελλοντικές γενιές."
"Θα αποκαταστήσουμε τις πολεμικές ομάδες στην προηγούμενη δόξα της", πρόσθεσε ο υπουργός Fellan.
«Κάθε φορά που το πολεμικό πλοίο USS Defiant αποβιβάζεται σε ένα λιμάνι του εξωτερικού, θα προκαλεί δέος και θα προκαλεί δέος για την αμερικανική σημαία. Θα είναι πηγή υπερηφάνειας για κάθε Αμερικανό».
Καθώς διαμορφώνουμε το μέλλον του ναυτικού μας, χρειαζόμαστε μεγαλύτερα πολεμικά πλοία και τα πολεμικά πλοία της τάξης του Trump πληρούν αυτή την απαίτηση.
Ο ναύαρχος Daryl Caudle, διοικητής των Ναυτικών Επιχειρήσεων, δήλωσε σε ξεχωριστό δελτίο Τύπου του Πολεμικού Ναυτικού.
Στη δεκαετία του 2030 και μετά, θα επιδιώξουμε την αντικειμενική αξιολόγηση, τη συνεχή βελτίωση και την πειθαρχημένη εφαρμογή των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την αποτελεσματική αποτροπή και τη νίκη, δημιουργώντας έτσι έναν μοναδικό στόλο όσον αφορά τη θνησιμότητα, την προσαρμοστικότητα και τη δύναμη.
3_88.webp
Τα χαρακτηριστικά των νέων πολεμικών

Σημαντικές λεπτομέρειες για τα πολεμικά πλοία του Τραμπ, τα οποία εμφανίστηκαν στη δήλωση του Μαρ-α-Λάγκο και του Πολεμικού Ναυτικού, είναι οι εξής:
Το εκτόπισμα τους κυμαίνεται από 30.000 έως 40.000 τόνους (τα θωρηκτά της Αϊόβα είχαν περίπου 57,540 τόνους μετατόπισης σε πλήρες φορτίο).
Αυτό είναι περίπου τρεις φορές το αντιτορπιλικό της Arleigh Burke που μεταφέρει τον τρέχοντα φόρτο εργασίας του στόλου επιφανείας του Πολεμικού Ναυτικού.
Ο οπλισμός του πλοίου θα περιλαμβάνει συμβατικούς υπερηχητικούς πυραύλους μεσαίου βεληνεκούς (IRCPS), ηλεκτρομαγνητικά πυρά σιδηροτροχιών και κατευθυνόμενα με λέιζερ ενεργειακά όπλα.
Τα πλοία κλάσης Trump θα είναι επίσης εξοπλισμένα με τον νέο Πυρηνικό πύραυλο (SLCM-N), ο οποίος βρίσκεται επί του παρόντος υπό ανάπτυξη.
Οι εικόνες που εμφανίστηκαν στην εκδήλωση Mar-a-Lago δείχνουν ένα σχέδιο με τρία μεγάλα συστήματα κάθετης εκτόξευσης (VLS) στην πλώρη, δύο στην πλώρη και ένα στην ποδιά.
Μία από τις παρακάτω εικόνες είναι ότι το πλοίο εκτόξευσε έναν πύραυλο IRCPS, έναν πύραυλο κρουζ Tomhawk και έναν πύραυλο Standard Missile.
Τα σχέδια δείχνουν επίσης πολλά θαλάσσια βλήματα 5 ιντσών και άλλα συμβατικά όπλα που βρέθηκαν στους πυργίσκους.
Εκτός από τον εκτεταμένο οπλικό εξοπλισμό, τα πλοία κλάσης Trump θα χρησιμεύσουν επίσης ως κέντρα διοίκησης και ελέγχου που ελέγχουν τόσο τις επανδρωμένες όσο και τις μη επανδρωμένες πλατφόρμες.
Ο Trump δήλωσε ότι ο σχεδιασμός θα περιλαμβάνει αδιευκρίνιστες ικανότητες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Τα πλοία θα είναι μέρος μιας ποικιλίας ναυτικών δυνάμεων, συμπεριλαμβανομένων των μελλοντικών FF (X) φρεγατών και των νέων στόλων μη επανδρωμένων πλοίων.
Ο Trump είπε ότι τα πλοία θα κατασκευαστούν σε ναυπηγεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μίλησε επίσης για την πιθανή συμμετοχή ξένων αλλά αμερικανικών ναυπηγείων.
Ο υπουργός Άμυνας Fellan τόνισε τον αναμενόμενο ρόλο "νέων, μη αντιφατικών εταίρων της άμυνας". Το ναυτικό θα σχεδιάζει τα πλοία σε συνεργασία με τη βιομηχανία. Ο Trump θα εμπλακεί επίσης άμεσα στη διαδικασία σχεδιασμού, "επειδή είμαι πολύ αισθητικός άνθρωπος".
4_91.webp
Σχεδιασμός

Όσο για το τελικό σημείο, αξίζει να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον του Trump για την κατασκευή ναυτικών πλοίων, ειδικά από αισθητική άποψη, είναι πλέον γνωστό σε όλους.
Προηγουμένως είχε ισχυριστεί ότι είχε λάβει σημαντικές αποφάσεις σχεδιασμού στον τομέα αυτό.
Ο Trump έχει επίσης καταστήσει σαφές εδώ και πολλά χρόνια την επιθυμία του να αποκαταστήσει τα τεθωρακισμένα πλοία κλάσης πολεμικού πλοίου στο ναυτικό.
Κατά ειρωνικό τρόπο, αυτό είναι το πρώτο παράδειγμα μιας κατηγορίας πολεμικών πλοίων που πήρε το όνομά του από έναν νυν πρόεδρο των ΗΠΑ.
Στο παρελθόν, το Πολεμικό Ναυτικό έχει συχνά επικριθεί για την ονομασία των πλοίων από τους κατοίκους. Είναι επίσης ασυνήθιστο για το κύριο πλοίο μιας αμερικανικής τάξης να μην φέρει το όνομα της τάξης: USS Defiant, USS Trump ή USS Donald J.
Αντί για τον Trump ή κάτι τέτοιο.
Πολλά ερωτήματα σχετικά με τα σχέδια ναυπηγικής βιομηχανίας της κατηγορίας Trump, συμπεριλαμβανομένου του πότε θα ξεκινήσει το USS Defiant, και ακόμη και θα τεθεί σε λειτουργία, παραμένει αναπάντητο.
Ένα άλλο σημαντικό ερώτημα είναι πόσα από αυτά τα πλοία, καθώς και το κόστος λειτουργίας και συντήρησης.
Δισεκατομμύρια δολάρια, φυσικά, αλλά πόσο;
Παρά τις σημερινές δηλώσεις στο Μαρ-α-Λάγκο, η εισαγωγή πλοίων κλάσης Trump είναι πιθανό να δημιουργήσει μεγάλο αριθμό νέων αναλύσεων και γενικών συζητήσεων σχετικά με το αναμενόμενο όφελος των πλοίων.
Στην πραγματικότητα, τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν προταθεί παρόμοια "ιδιωτικά σκάφη" για το Πολεμικό Ναυτικό.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2010 η Huntington Ingalls Industries πρότεινε μια έκδοση του αμφίβιου πλοίου αποβάθρας USS San Antonio εξοπλισμένο με ένα κελί εκτόξευσης 288 και ένα πακέτο εξοπλισμού βελτιστοποιεί για πυραυλική άμυνα.
5_65.webp
Οι ανάγκες για περισσότερα πολεμικά

Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα σε μια εποχή που το Πολεμικό Ναυτικό δίνει έμφαση στην ανοιχτή ανάγκη για περισσότερα πλοία επιφανείας γενικά, παρά μόνο έναν μικρό αριθμό υπερσύγχρονων πλοίων.
Έτσι, έξι φρεγάτες κατευθυνόμενων πυραύλων θα είναι πιο αποτελεσματικές από ένα κρουαζιερόπλοιο κατευθυνόμενων πυραύλων.
Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν ανησυχητικές ελλείψεις στα κύτταρα κάθετης εκτόξευσης (VLS), ή μάλλον, οι αρχικοί αριθμοί.
Στο τέλος της δεκαετίας, το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ σχεδιάζει να διαδώσει το τελευταίο από τα καταδρομικά κλάσης Ticonderoga, το καθένα εξοπλισμένο με 122 πυρήνες VLS.
Το ναυτικό θα πρέπει επίσης να αντισταθμίσει την απώλεια της τεράστιας ικανότητας εκτόξευσης πυραύλων που παρέχεται από τέσσερα πυρηνοκίνητα πυραυλικά υποβρύχια κλάσης Οχάιο, τα οποία έχουν προγραμματιστεί να παροπλιστούν έως το 2030.
Αυτό σημαίνει ότι η απώλεια περίπου 1.000 μαξιλαριών εκτόξευσης μετά το 2030 πρέπει να αποζημιωθεί.
Τα υποβρύχια κλάσης Trump πιθανότατα θα έχουν μεγάλο αριθμό ακολουθιών συστημάτων κάθετης εκτόξευσης (VLS), γεγονός που θα βοηθήσει να αντισταθμιστεί εν μέρει αυτή η απώλεια.
Ο σχεδιασμός και η κατασκευή μεγάλων θωρηκτών συνήθως απαιτεί πολύ χρόνο, γεγονός που δημιουργεί πρόσθετη αβεβαιότητα για οποιαδήποτε ναυπηγική εταιρεία.
Μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, το Πολεμικό Ναυτικό παρατήρησε ότι για διάφορους λόγους, πολλά μεγάλα προγράμματα κατασκευής πολεμικών πλοίων είχαν μειωθεί σημαντικά ή ακυρωθεί.
Για παράδειγμα, στην αρχή, 32 μυστικοί αντιτορπιλοί της τάξης Zumwalt είχαν αρχικά προγραμματιστεί να αποκτήσουν, αλλά οι αριθμοί τους αργότερα μειώθηκαν σε τρία και οι ικανότητές τους περιορίστηκαν σημαντικά. Στην πραγματικότητα, οι ικανότητές τους ήταν περιορισμένες επειδή δεν ήταν παρόντες.
Η κυβέρνηση Trump ακύρωσε πρόσφατα το πρόγραμμα της φρεγάτας Constellation για παρόμοιους λόγους.
6_41.webp
Ο ρόλος των φρεγατών

Το "πολεμικό πλοίο" κλάσης Trump ανακοινώθηκε την ημέρα που το Πολεμικό Ναυτικό επιβεβαίωσε ότι η πρώτη από τις μελλοντικές φρεγάτες FF (X) θα παραδίδεται χωρίς σύστημα κάθετης εκτόξευσης και θα παράγεται όσο το δυνατόν φθηνότερα και γρήγορα.
Τουλάχιστον τα πρώτα πλοία θα έχουν τον ίδιο εξοπλισμό όπλων με το έντονα επικριθέν Ελεύθερο Πολεμικό Πλοίο. Σχεδόν δεν πρόκειται ποτέ να οπλοφορούν.
Το ναυτικό επιμένει ότι έχει λάβει μέτρα για να αποφύγει τα λάθη του παρελθόντος και να αναβιώσει τη ναυπηγική βιομηχανία, αλλά τα προβλήματα εξακολουθούν να εμφανίζονται στον ορίζοντα.
Όλα αυτά θα προκαλέσουν μια σοβαρή συζήτηση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το Πολεμικό Ναυτικό χρησιμοποιεί τους πόρους του.
Το Πολεμικό Ναυτικό λέει ότι οι πόροι του είναι πολύ περιορισμένοι για την εκπλήρωση των μελλοντικών δεσμεύσεων.
Τεράστιες επενδύσεις σε μικρό αριθμό πλοίων, καθώς και η ικανότητα των πλοίων να κατασκευάζονται σε μεγαλύτερους αριθμούς, θα είναι σίγουρα ένα σημαντικό ζήτημα στο Κογκρέσο τους επόμενους μήνες.
Πράγματι, τα πίσω δωμάτια του Καπιτωλίου θα είναι πολύ, πολύ έντονα: η ασφάλεια της χώρας είναι από τη μία πλευρά, ο προϋπολογισμός είναι από την άλλη.
Αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι οι γερουσιαστές και οι βουλευτές δεν έχουν αρκετό χρόνο, αλλά εξακολουθούν να έχουν κάποιο χρόνο.
Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ επιβεβαίωσε ότι η κατασκευή των δύο πρώτων τεθωρακισμένων πολεμικών πλοίων κατηγορίας Trump δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει πριν από τις αρχές της δεκαετίας του 2030.
Αν και οι προβλέψεις κόστους δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, το Πολεμικό Ναυτικό έχει ήδη αρχίσει να προσβάλλεται από το Bath Iron Works, την Huntington Ingalls Industries και την Gibbs & Cox για το πρώτο σχέδιο και άλλες εργασίες αυτών των μεγάλων επιφανειακών πολεμικών πλοίων.
Το πρώτο 10-πλοϊκό μπλοκ που αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή δύο πλοίων, το πρώτο θα ονομάζεται USS Defiant. Ο Trump δήλωσε ότι το συνολικό μέγεθος του στόλου θα μπορούσε τελικά να είναι μεταξύ 20 και 25 πλοίων.
7_33.webp
Ένα σχέδιο του μελλοντικού πλοίου του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ

Ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ δήλωσε ότι οι εργασίες σχεδιασμού βρίσκονται σε εξέλιξη και η κατασκευή σχεδιάζεται να ξεκινήσει στις αρχές της δεκαετίας του 2030.
Οι εργασίες σχεδιασμού βρίσκονται σε εξέλιξη για τη βελτίωση των προβλέψεων κόστους του Πολεμικού Ναυτικού.
Οι λεπτομέρειες αυτές θα περιληφθούν στη ζήτηση του προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2027.
Το νέο σχέδιο "πολεμικού πνεύματος" θα αντικαταστήσει το πρόγραμμα DDG(X) που αναπτύχθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό για την επόμενη γενιά των αντιτορπιλικών, αλλά θα βασίζεται στο ήδη τελειωμένο έργο σε αυτήν την έννοια.
"Θα ξεκινήσουμε τώρα και πιθανότατα μιλάμε για δυόμισι χρόνια", δήλωσε ο Trump όταν ρωτήθηκε ένα εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα για τη διαδικασία κατασκευής των δύο πρώτων πλοίων της κατηγορίας Trump.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές σε ποιο στάδιο της διαδικασίας μιλάει.

Οι δύο συμβάσεις

Μετά την παρουσίαση, το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ εξέδωσε δύο συμβάσεις για το πρόγραμμα κατευθυνόμενων πυραυλικών πολεμικών πλοίων BBG(X).
Η Διοίκηση Ναυτικών Συστημάτων Ναυτικών Δυνάμεων των ΗΠΑ (NAVSEA) σχεδιάζει να συνάψει σύμβαση με τη General Dynamics Bath Iron Works Corporation (BIW) και την Huntington Ingalls Industries-Ingallsbuilding Ship (HII Ingalls) για το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την ανάλυση του κατευθυνόμενου πυραυλικού πολεμικού πλοίου BBG(X).
Αυτό περιλαμβάνει το σχεδιασμό και την ανάλυση της δομής του πλοίου που απαιτείται για την παραγωγή υλικών σχεδιασμού BBG(X) για την υποστήριξη του έργου BBG(X) του Πολεμικού Ναυτικού, συμπεριλαμβανομένου του Προκαταρκτικού Σχεδιασμού (PD) και του Σχεδίου Συμβάσεων (CD).
Η BIW και η HII Ingalls θα βοηθήσουν την κυβερνητική ομάδα σχεδιασμού να αναπτύξει τον πλήρη σχεδιασμό του πλοίου, συμπεριλαμβανομένων προσχεδιασμένων κριτικών όπως το System Functional Review (SFR) και το Pre-Design Review (PDR).
Η εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης αυτών των μελετών είναι 72 μήνες.
Επιπλέον, η NAVSEA σχεδιάζει να χορηγήσει στη Leidos Gibbs & Cox μια σύμβαση για την υποστήριξη μελλοντικών θωρηκτών επιφανείας του υλικού, του Law Commissioner Engineering Design (SC SDE).
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η Leidos Gibbs & Cox θα παρέχει κυρίως υποστήριξη σχεδιασμού για τον προκαταρκτικό σχεδιασμό (PD), τον σχεδιασμό συμβολαίων (CD) και άλλες δραστηριότητες σχεδιασμού που απαιτούνται για την υποστήριξη του προγράμματος κατευθυνόμενων πυραύλων BBG(X)", ανέφερε η ανακοίνωση.
Καθώς ο εργολάβος σχεδιασμού και ανάπτυξης πλοίων (SC SDE) στη Νότια Καρολίνα, η Leidos Gibbs & Cox θα παρέχει στην ομάδα σχεδιασμού πλοίων της κυβέρνησης ειδικές υπηρεσίες ελέγχου και αναγνώρισης απαιτήσεων πρώιμου σχεδιασμού.
Αυτή η πρώιμη υποστήριξη σχεδιασμού είναι κρίσιμη για να εξασφαλιστεί η δυνατότητα εφαρμογής, η προσιτότητα και η αποτελεσματικότητα του σχεδιασμού πλοίων πριν ξεκινήσει το λεπτομερές σχέδιο και η κατασκευή.
Η εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης της συμφωνίας αυτής είναι 72 μήνες.
Χρησιμοποιώντας κάτι τόσο απλό όσο μια αριθμομηχανή, οι 72 μήνες είναι ίσοι με έξι χρόνια.
Αν αυτή η περίοδος είχε ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2026, το έργο θα είχε λήξει το 2032.
Και η αναμενόμενη έναρξη της κατασκευής υποδεικνύεται ως αρχές της δεκαετίας του 2030. Όχι, όλα είναι εντάξει, το 2032 είναι η αρχή της δεκαετίας του 2030 γενικά, αλλά κάτι μου λέει ότι όλα ξεκινούν λίγο αργότερα.

Τα αντιτορπιλικά

Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ σχεδιάζει να ξεκινήσει την κατασκευή των νέων αντιτορπιλικών DDG (X) το 2032.
Από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η προθεσμία αυτή αναβλήθηκε τουλάχιστον για το 2034.
Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ είχε προηγουμένως δημοσιεύσει μια οπτική του σχεδιασμού DDG (X).
Δεδομένου ότι το BBG(X) βρίσκεται μόλις στην αρχή της φάσης σχεδιασμού, ο εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ σημείωσε επίσης ότι δεν υπάρχει επί του παρόντος χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ξεκινήσει το μελλοντικό USS Defiant.
Μετά από αυτό, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του πλοίου, να γίνουν οι πρώτες θαλάσσιες δοκιμές και να τεθούν σε λειτουργία.
Εν ολίγοις, ας πούμε, δεν είναι μια γρήγορη λύση.
Εν τω μεταξύ, η NAVSEA μοιράστηκε κάποιες πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με τις αναμενόμενες ικανότητες των πολεμικών πλοίων της τάξης του Τραμπ.
Στην τρέχουσα κατάστασή του, τα πλοία αναμένεται να έχουν ταχύτητα 256 έως 268 μέτρων, πλάτος 32 έως 35 μέτρα, τουλάχιστον 35.000 τόνους και μέγιστη ταχύτητα πάνω από 30 κόμβους.
Ένα οπτικό στοιχείο που δείχνει τα αναμενόμενα χαρακτηριστικά του πλοίου της κλάσης Trump.
Για να συγκρίνουμε, τα τελευταία αντιτορπιλικά κλάσης Arleighe Burke Flight III που δηλώθηκαν στο πλήρες βάρος μάχης των καταδρομικών κλάσης Ticonderoga είναι 10.864 τόνοι και 10.752 τόνοι, αντίστοιχα. Και τα δύο αυτά πλοία είναι μικρότερα και στενότερα από τα προγραμματισμένα BBG(X).
Τα πλοία κλάσης Trump θα περιλαμβάνουν το V-22 Osprey και ένα κατάστρωμα πτήσης και ένα υπόστεγο κάτω αρκετά μεγάλο για να φιλοξενήσουν οποιοδήποτε αεροσκάφος έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις απαιτήσεις του Ναυτικού για την Καταστροφική Αποχώρηση (FVL).
Μέχρι στιγμής, οι εικόνες δείχνουν επίσης ένα ελικόπτερο Seahawk που βασίζεται σε ένα πλοίο.
Ο σχεδιασμός BBG(X) θα περιλαμβάνει κυψελών συστήματος λανσαρικής τοπιακής εκτόξευσης 128 Mk 41 (VLS), τα οποία είναι διατεταγμένα σε δύο ξεχωριστές συστοιχίες, μία από τις οποίες είναι το μπροστινό μέρος και μία στο πίσω μέρος.
Μεταξύ των πυρομαχικών που θα μεταφερθούν σε αυτά τα κελιά θα περιλαμβάνει τους Πυραύλους Πλοήγησης (SLCM-N) που εκτοξεύονται από τον Πυρηνικό Πόλεμο.
Ο συνολικός αριθμός των κυψελών Mk 41 μπορεί να είναι υψηλότερος για ένα πλοίο αυτού του μεγέθους.
Για να συγκρίνουμε, υπάρχουν 96 μαγνητικοί πυρήνες VLS σε κάθε ένα από τα αντιτορπιλικά κλάσης FAT IIA και τα αντιτορπιλικά κλάσης Flight III Arleigh Burke, ενώ 122 μονάδες είναι διαθέσιμες στα καταδρομικά κλάσης Ticonderoga.
8_24.webp
Ένα σχέδιο διαφόρων ικανοτήτων

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι η φράση "Cels 28 Mk 41 VLS" είναι ένα σφάλμα τυπογραφικού σφάλματος και άλλες επίσημες πληροφορίες του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ δείχνουν ότι 128 τέτοια κελιά θα βρεθούν στα πλοία.
Η πλώρη του πλοίου θα περιλαμβάνει επίσης ένα ξεχωριστό σύστημα κάθετης εκτόξευσης 12 κυψελών για υπερηχητικούς πυραύλους Medium Range Conventional Fast Stroke (IRCPS).
Ο ίδιος αριθμός πυραύλων IRCPS είχε αρχικά προγραμματιστεί να μεταφερθεί από αποτυχημένα αντιτορπιλικά της κλάσης Zumwalt και τώρα από μελλοντικά πολεμικά πλοία. Μια μικρή εξήγηση: αν οι πύραυλοι περάσουν τη φάση ανάπτυξης.
Ο κύριος οπλισμός του πλοίου θα αποτελείται από 32 ηλεκτρομαγνητικά κιόνια μεγάλων διανοίκων και δύο θαλάσσια κανόνια 127 mm.
Δεν είναι σαφές πώς το Ναυτικό θα πάρει τη σιδηροδρομική μπάλα.
Τουλάχιστον δημόσια, το Πολεμικό Ναυτικό ανέστειλε τις τελευταίες του εξελίξεις στον τομέα των κανκτονιών ναυτικών σιδηροδρόμων στις αρχές του 2020.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με τέσσερα οπλικά συστήματα Mk 38 και δύο εκτοξευτές πυραύλων εδάφους-αέρος RIM-116 Rolling Airframe (RAM), εξοπλισμένοι με αυτόματα κανόνια 30 mm για κοντινή άμυνα.
Ο οπλισμός των πλοίων θα περιλαμβάνει επίσης δύο απροσδιόριστα ιδιωτικά αντιαεροπορικά συστήματα. dronesΕεε, .
Τα σχέδια BBG(X) προβλέπουν δύο συστήματα κατευθυντηρίων ενεργειακών λέιζερ με ισχύ εξόδου μεταξύ 300 και 600 κιλοβάτ και τέσσερα συστήματα blocker AN/SEQ-4 Optical Impacter (ODIN).
Όπως υποδηλώνει το όνομα, το ODIN είναι ένα λέιζερ "φωτεινός" σχεδιασμένος για να τυφλώνει κυρίως εχθρικά οπτικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των οπτικών ραντάρ εισερχόμενων πυραύλων ή μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων.
Ένα λέιζερ οπτικού αναμίκτη AN/SEQ-4ODIN εγκαθίσταται στην μπροστινή πλευρά της κύριας υπερκατασκευής του αντιτορπιλικού Stockdale.
9_19.webp
Τα συστήματα NAVSEA

Όσον αφορά άλλα συστήματα, η NAVSEA αναφέρει ότι το BBG(X) θα είναι εξοπλισμένο με ραντάρ αέρος και αντιπυραυλικής άμυνας AN/SPY-6(V)1 (AMDR), AN/SLQ-32(V)7 Surface Electronic Warfare Development Program (SEWIP) Block III σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου και δυνατοτήτων ελέγχου.
Αναμένεται να χρειαστεί 650 έως 850 άτομα προσωπικό για να λειτουργήσει BBG(X), το οποίο είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το τυπικό πλήρωμα οποιουδήποτε υπάρχοντος αντιτορπιλικού ή καταδρομικού του Πολεμικού Ναυτικού.
Σύμφωνα με το ναυτικό, όπως και με την αρχική ιδέα DDG (X), το Defiant θα χρησιμοποιήσει αεριοστρόβιλους και κινητήρες ντίζελ για να τροφοδοτήσει ένα ηλεκτρικό δίκτυο που θα τροφοδοτεί τα οπλικά συστήματα και τους αισθητήρες του πλοίου.
Αλλά υπάρχουν μεγαλύτερα ερωτήματα σχετικά με το σχέδιο πολεμικού πλοίου κλάσης Trump, για παράδειγμα, πόσο δαπανηρή είναι η παραγωγή, η λειτουργία και η συντήρηση των πλοίων;
Αν και το Πολεμικό Ναυτικό δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημο αριθμό, έχουν προκύψει αναφορές, τα οποία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα βασικών εκτιμήσεων κόστους μονάδας: από 5 δισεκατομμύρια δολάρια έως 15 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το κόστος των μελλοντικών αντιτορπιλικών της DDG αναμενόταν να κυμανθεί από 3,3 δισεκατομμύρια έως 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αντίθετα, σύμφωνα με το Κυβερνητικό Γραφείο Λογοδοσίας (GAO), το κόστος κάθε αντιτορπιλικού της κατηγορίας Zumwalt του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ έχει ξεπεράσει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένου του κόστους έρευνας και ανάπτυξης.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, πολλοί πιστεύουν ότι αυτή η αύξηση του κόστους οφείλεται κυρίως στη μείωση της κατηγορίας από 32 σε τρεις, αλλά το πρόβλημα αφορά περισσότερο τα όπλα σε αυτά τα πλοία παρά τα χρήματα.
Όπλα που δεν έχουν εφαρμοστεί ποτέ και υπάρχει πιθανότητα 8 δισεκατομμύρια δολάρια να δαπανηθούν περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια δολάρια.
10_24.webp
Οι πραγματικές ανησυχίες

Εκτός από τις τρέχουσες ανάγκες της αμερικανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, οι οποίες έχουν γίνει μια αυξανόμενη ανησυχία για την εθνική ασφάλεια τα τελευταία χρόνια, η ικανότητα του Trump να υποστηρίξει τα σχέδιά του είναι ένα άλλο σαφές ερωτηματικό.
Οι αποκλειστικές συμβάσεις προμηθειών που θα υπογραφούν με την Bath Iron Works και την HII τονίζουν ότι αυτές οι δύο εταιρείες είναι οι μόνες δύο εταιρείες με πραγματική εμπειρία στην παραγωγή όλων των ειδών μεγάλης κλίμακας υπερτομικών πολεμικών πλοίων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Εξετάζοντας το τρέχον χρονοδιάγραμμα, η τάξη του Trump θα πρέπει να επιβιώσει από αρκετές προεδρικές περιόδους και συνεδριάσεις του Κογκρέσου.
Το πρόγραμμα μπορεί να υποστεί σημαντικές αλλαγές ή ακόμη και να ακυρώσει, πριν από την τοποθέτηση του πρώτου φορέα, αλλά μόνο μετά από δισεκατομμύρια δολάρια αναπτυξιακών δαπανών.
Αυτή είναι μια απολύτως ρεαλιστική κατάσταση, ειδικά αν αυτοί που δεν συμπαθούν τις πολιτικές του Trump έρθουν στην εξουσία.
Ο Trump αποφάσισε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι για τον εαυτό του σήμερα, και κανείς στον κόσμο δεν μπορεί να τον σταματήσει.
Ωστόσο, ακόμη και ο πρόεδρος των ΗΠΑ, ο οποίος είναι σε θέση να κάνει τα πάντα, ακόμη και αν κερδίσει άλλη μια προεδρική θητεία (και θυμάται, αυτή η περίοδος λήγει στις 20 Ιανουαρίου 2029), θα πρέπει ακόμα να θυμάται ότι αυτό δεν θα βοηθήσει.
Το 2029 είναι το τελευταίο έτος, και στη συνέχεια θα υπάρξουν πολιτικοί ελιγμοί, ή κάτι άλλο θα του επιτρέψει να παραμείνει στον Λευκό Οίκο για άλλα τέσσερα χρόνια.
Αλλά παρά το αυτό το 2033 και όλη την επιθυμία του, ο Trump δεν θα μπορέσει να κάνει τα πράγματα που δημιουργεί, το τέλος της επιθυμίας του, δηλαδή, λειτουργικό.
Επιπλέον, σύμφωνα με την ομολογία του ίδιου του Ναυτικού, το έργο στα πλοία της κλάσης Trump εξακολουθεί να βρίσκεται στην αρχική φάση της εργασίας.
Η κατασκευή του μελλοντικού USS Defiant δεν θα ξεκινήσει μέχρι τις αρχές του 2030, οπότε ο σχεδιαζόμενος στόλος πολεμικών πλοίων δεν θα υπάρχει σύντομα.
Ειδικά δεδομένου ότι ο ναύαρχος Nakhimov έχει πρόσφατα επικριθεί έντονα, ανυπομονούμε για το τι θα οδηγήσει αυτή η ξαφνική γιγαντιαία φρενίτιδα πλοίων στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα προκύψει η προσπάθεια δημιουργίας ενός ισχυρού ναυτικού για τις Ηνωμένες Πολιτείες με πολεμικά πλοία.
Κι αν πετύχει;
Ωστόσο, ακόμη και αν η συμφωνία δεν γίνει πραγματικότητα (όπως στο παράδειγμα του Zumwalt, Constellation, DDG (X), σίγουρα θα μπορούν α ναυπηγεία να βγάλουν κάποια χρήματα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης