Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως η Enterprise Greece κάνει εργαλείο των ελληνικών εξαγωγών το eBay

tags :
Πως η Enterprise Greece κάνει εργαλείο των ελληνικών εξαγωγών το eBay
του Χάρη Ντιγριντάκη
Στις ράγες της ανάπτυξης των εξαγωγών τροχοδρομεί το Enterprise Greece διαμορφώνοντας ένα νέο πλαίσιο που ειδικότερα εν μέσω πανδημίας αποτελεί το βούτυρο στο ψωμί της επιχειρηματικής εξωστρέφειας. Σημαντική παράμετρος για την ενίσχυση των εξαγωγών φιλοδοξεί να αποτελέσει η συνεργασία της Enterprise Greece με τον διεθνή κολοσσό eBay.
Μιλώντας στο tourismtoday για το βασικό παράγοντα που οδήγησε στην εν λόγω συνεργασία ο κ. Ilya Kretov Γενικός Διευθυντής, των Παγκόσμιων Αναδυόμενων Αγορών της eBay τόνισε ότι : «η πρώτη φάση της συμφωνίας μας στόχευε να γνωστοποιήσει στις τοπικές επιχειρήσεις τις ευκαιρίες στο eBay, καθώς και την υποστήριξη μας και τα πλεονεκτήματα για τις τοπικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα μας, προκειμένου να τις βοηθήσουμε να επιτύχουν. Είμαστε τώρα υπερήφανοι να εγκαινιάσουμε την δεύτερη φάση της συνεργασίας μας και να διευρύνουμε το πεδίο εφαρμογής της, όπου δεκάδες ελληνικών επιχειρήσεων, από διαφορετικούς τομείς, θα είναι σε θέση να λάβουν υποστήριξη από την Enterprise Greece που θα τους παρέχει όλα τα εργαλεία και τις βέλτιστες πρακτικές για να αρχίσουν να εξάγουν μέσω eBay και να προσεγγίσουν περισσότερους από 185 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως».
Όπως πρόσθεσε «αναμένουμε να δούμε ανάπτυξη των Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας, προσθέτοντας περισσότερα αυθεντικά τοπικά ελληνικά προϊόντα προς πώληση στο eBay, με διεθνείς πωλήσεις όπως είδη μόδας, συλλεκτικά είδη (θρησκευτικά είδη, ελληνικά γραμματόσημα, κτλ.), οικιακά είδη, είδη κήπου κ.α. και χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που τους παρέχει το πρόγραμμα e-Exports Academy για να το επιτύχουν».

e-Exports Academy

Αναφορικά με το e-exports academy η Εντεταλμένη Σύμβούλος και Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου υπογραμμίζει ότι μέσω αυτής δρομολογείται εξατομικευμένη εκπαίδευση σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που παράγουν ή εμπορεύονται ελληνικά προϊόντα. Η eBay, έχει αναλάβει να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτές του προγράμματος, ενώ θα παρακολουθεί στενά την εξέλιξη των επιχειρήσεων.
Όπως τονίζει η κα Αλεξανδροπούλου «η εκπαίδευση θα διεξαχθεί διαδικτυακά μέσα από σειρά σεμιναρίων και πρακτικών εργαστηρίων και μετά το πέρας αυτής, οι εταιρίες θα λαμβάνουν βεβαίωση ολοκλήρωσης του κύκλου από τους δύο εταίρους. Έτσι θα διαθέτουν πλέον και το απαραίτητο υπόβαθρο, ώστε να σχεδιάσουν, δημιουργήσουν και προωθήσουν την ψηφιακή τους παρουσία σε παγκόσμιες πλατφόρμες. Ταυτόχρονα, σχεδιάζουμε και την Γ’ φάση του προγράμματος, η οποία θα προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη υποστήριξη σε επίπεδο υποδομών και διαδικασιών, αλλά θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε περισσότερα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα».
Απαντώντας στην ερώτηση για το τι έχει κάνει η Enterprise Greece για να στηρίξει τις εγχώριες επιχειρήσεις η Εντεταλμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece επισημαίνει ότι πέραν του deal με την eBay, η Enterprise Greece, μεταξύ άλλων «επιτάχυνε και τον δικό της ψηφιακό µετασχηµατισµό των δράσεων και των εργαλείων μας, κίνηση η οποία απέδωσε: υποστηρίξαμε 1089 επιχειρήσεις σε 15 φυσικές και ψηφιακές δράσεις προβολής και B2B δικτύωσης από 8 κλάδους σε 14 χώρες εκ των οποίων οι 5 ήταν εκθέσεις με φυσική παρουσία, ενώ οι υπόλοιπες 10 ήταν ψηφιακές.
Επίσης προχωρήσαμε σε σειρά ενεργειών για την έμπρακτη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων με ψηφιακά μέσα, τόσο σε επίπεδο ενημέρωσης όσο και σε επίπεδο εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων, 7 «Doing Business in … webinars», στα οποία συμμετείχαν 1160 στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων και φορέων, το «Thriving in the Storm- Πύλη για τη Silicon Valley», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία µε τον οργανισµό US-MAC (US Market Access Center), καθώς και 17 διαδικτυακά σεμινάρια ψηφιακού μετασχηματισμού εξαγωγικών επιχειρήσεων τα οποία παρακολούθησαν 900 στελέχη περίπου ελληνικών εταιρειών».

Το στρατηγικό Πλάνο

Η κα Μπέττυ Αλεξανδροπούλου επιδαψιλεύοντας το στρατηγικό πλάνο της Enterprise Greece για τις εξαγωγές αναφέρει ότι :
«Έχουμε επιλέξει να κινηθούμε στρατηγικά, και συνεχίζουμε και το 2021, σε 4 βασικούς άξονες ώστε ενισχύοντας την εξωστρέφεια της χώρας με καινοτόμο τρόπο να απαντήσουμε στην κρίση που προέκυψε λόγω της πανδημίας :

* Άξονας πρώτος: Επαναπροσδιορισμός του τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα:

Έχουμε ήδη προχωρήσει σε αλλαγή της οργανωτικής δομής του Τομέα Εξαγωγών, υιοθετώντας μία πιο πελατοκεντρική προσέγγιση και αναθεωρώντας τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας μας. Η επιχειρησιακή μας δομή ήταν μέχρι πρότινος εστιασμένη σε δράσεις προβολής και εκθέσεις. Στη νέα μας δομή, ενσωματώνουμε το σύνολο της εξαγωγικής βάσης, καλύπτοντας με εξειδικευμένες υπηρεσίες το κάθε κοινό-στόχο – από τους νέους και δυνητικούς εξαγωγείς έως τους πιο μεγάλους. Ταυτόχρονα, εμπλουτίζουμε τις υπηρεσίες μας λαμβάνοντας υπόψη τις ουσιαστικές ανάγκες των μικρομεσαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων και τα εργαλεία που ικανοποιούν τον κάθε κλάδο και την κάθε επιχείρηση ξεχωριστά. Παράλληλα, συνδέουμε τις εξαγωγές με τις επενδύσεις, αντιμετωπίζοντας με ενιαίο τρόπο τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, ως Enterprise Greece.

* Άξονας δεύτερος: Αξιοποίηση της νέας σχέσης με το Υπουργείο Εξωτερικών:

Ως μέρος του μηχανισμού Οικονομικής Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών πλέον, οι συνέργειες με το δίκτυο των Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στις Πρεσβείες και Προξενεία μας, και τα εξειδικευμένα στελέχη τους σε όλες τις σημαντικές αγορές του κόσμου, είναι κομβικής σημασίας. Η υλοποίηση κοινών δράσεων εξοικονομεί πόρους και αξιοποιεί τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα προς ένα αποτέλεσμα με μεγαλύτερο θετικό αντίκτυπο.

* Άξονας τρίτος: Ψηφιοποίηση

Επιταχύναμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Εταιρείας, εσωτερικά και εξωτερικά, ως προς τις υπηρεσίες μας.
Παράλληλα, εφαρμόσαμε πιλοτικά εργαλεία που συστηματοποιούν και ψηφιοποιούν την εξαγωγική διαδικασία, όπως η εφαρμογή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας προώθησης εξαγωγών «Exports Greece», στον τομέα των Τροφίμων.

* Άξονας Τέταρτος: Διαβούλευση και Συνεργασίες:

Διαβουλευτήκαμε και διαβουλευόμαστε με τους φορείς εξωστρέφειας στο εσωτερικό. Δημιουργούμε στρατηγικές συμμαχίες με διεθνείς παίκτες της παγκόσμιας αγοράς, για τις ανάγκες της αγοράς αλλά και των επιχειρήσεων μας».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης