
Η έρευνα Teads Travel Compass έδειξε ότι οι οικονομικές προσφορές και οι χαμηλές τιμές είναι το κυρίαρχο κριτήριο που εμπνέει τους ταξιδιώτες
Οι ειδικές προσφορές και οι ανταγωνιστικές τιμές αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα έμπνευσης για τους Βρετανούς ταξιδιώτες, σύμφωνα με νέα έρευνα της διαφημιστικής πλατφόρμας Teads.
Η μελέτη, που βασίζεται σε πολλαπλές έρευνες σε Βρετανούς τουρίστες, αποκαλύπτει τις βασικές προτεραιότητες, τις προτιμήσεις και τις τάσεις κράτησης που διαμορφώνουν την ταξιδιωτική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η μελέτη, που βασίζεται σε πολλαπλές έρευνες σε Βρετανούς τουρίστες, αποκαλύπτει τις βασικές προτεραιότητες, τις προτιμήσεις και τις τάσεις κράτησης που διαμορφώνουν την ταξιδιωτική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών