Τελευταία Νέα
Επισημάνσεις για μετοχές

ΟΛΘ: Μία παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψη...

tags :
ΟΛΘ: Μία παράμετρος που πρέπει να ληφθεί υπόψη...
ΟΛΘ: Από το 2009 μέχρι σήμερα υπήρξε σημαντική βελτίωση των κερδών, όμως πλέον υπάρχουν αμφιβολίες για το εάν με την υπάρχουσα υποδομή υπάρχουν δυνατότητες περαιτέρω μεγέθυνσης του τζίρου και της κερδοφορίας.

Την εκτίμηση, ότι "το λιμάνι, υπό τις παρούσες συνθήκες, έχει φτάσει στα όρια της κερδοφορίας του" διατύπωσε ο εντεταλμένος σύμβουλος του δήμου Θεσσαλονίκης για θέματα κυκλοφορίας και μέλος της διοίκησης του ΟΛΘ, Γιώργος Δημαρέλος.

"Το 2009, ο ΟΛΘ είχε ένα κύκλο εργασιών 45 εκατομμύρια ευρώ, με καθαρά κέρδη περίπου 4,5 εκατομμύρια ευρώ. Το 2014, ο κύκλος εργασιών του είναι 56 εκατ. ευρώ με καθαρά κέρδη 21.300.000 ευρώ. 

Όσοι έχουν κάποιες γνώσεις χρηματοοικονομικών, αντιλαμβάνονται ότι το λιμάνι, υπό τις παρούσες συνθήκες, έχει φτάσει στα όρια της κερδοφορίας του. 


ΟΛΘ(Ι): Δηλαδή, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος άνθρωπος, που θα διαχειριστεί το λιμάνι από εδώ και πέρα και θα φέρει καλύτερα νούμερα για το λιμάνι. Έχουμε φτάσει τα όρια μας" σημείωσε.

Υπογράμμισε δε, ότι είναι απαραίτητη η διοικητική μεταρρύθμιση στον τρόπο λειτουργίας του λιμανιού, κατά τα ευρωπαϊκά δεδομένα, ως "port authority", που θα παραχωρεί χρήσεις


Αντί της πώλησης των μετοχών της εταιρείας, που δημιουργεί ασάφεια -μεταξύ άλλων- για το μέλλον του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της δημόσιας γης που καταλαμβάνει και η οποία είναι παραχωρημένη με σύμβαση από το δημόσιο στην ΟΛΘ Α.Ε. για ακόμη τριάντα χρόνια.

Από το σημερινό ''ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ''







Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης