Τελευταία Νέα
Διεθνή

WSJ: «Βαρίδι» για την τουριστική ανάπτυξη στην Ευρώπη οι τρομοκρατικές επιθέσεις σε Παρίσι και Βρυξέλλες

WSJ: «Βαρίδι» για την τουριστική ανάπτυξη στην Ευρώπη οι τρομοκρατικές επιθέσεις σε Παρίσι και Βρυξέλλες
Στις Βρυξέλλες, η ξενοδοχειακή πληρότητα καταβυθίστηκε σε μόλις 25% εντός λίγων ημερών μετά την εκδήλωση των τρομοκρατικών επιθέσεων
Μείωση τουριστικών ταξειδίων προς την Ευρώπη προκάλεσαν οι φονικές τρομοκρατικές επιθέσεις της 22ας Μαρτίου 2016 στις Βρυξέλλες, όπως αναμενόταν.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδος Wall Street Journal (WSJ), η χρονική εγγύτητα των νέων επιθέσεων - μόλις τέσσερις μήνες - σε ΄συγκριση με τις προηγούμενες τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι τον Νοέμβριο 2015, έχουν προκαλέσει ένα κύμα ακυρώσεων ταξειδίων προς την Ευρώπη, από σχολικές εκδρομές μέχρι ιδιωτικές επισκέψεις και επαγγελματικά συνέδρια.
Ιδιαίτερα στις Βρυξέλλες, η ξενοδοχειακή πληρότητα καταβυθίστηκε σε μόλις 25% εντός λίγων ημερών μετά την εκδήλωση των επιθέσεων που στοίχισαν τη ζωή 35 ατόμων και τραυμάτισαν επιπλέον 300 ανθρώπους.
Τη νύχτα πριν την επίθεση, η πληρότητα στις Βρυξέλλες βρισκόταν στο 82%.
Όμως, σύμφωνα με τη WSJ, η μείωση της τουριστικής κίνησης και της ξενοδοχειακής πληρότητας λόγω των επιθέσεων στις Βρυξέλλες είναι εμφανής και σε άλλες πόλεις, μεταξύ άλλων στο Λονδίνο (πληρότητα 58%) και στο Παρίσι (πληρότητα 67%).
Η ακμάζουσα τουριστική βιομηχανία της Γηραιάς Ηπείρου έχει διατελέσει κρίσιμο ρόλο στην εύθραυστη οικονομική της ανάκαμψη, με τις υπηρεσίες φιλοξενίας και τον τουρισμό να αντιστοιχούν σε σχεδόν 10% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ.
Ο Διεθνής Οργανισμός Τουρισμού (WTO) του ΟΗΕ τον Ιανουάριο 2016 προέβλεψε αύξηση 3,5% - 4,5% στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις στην Ευρώπη το 2016, δηλαδή βραδύτερη από τον αντίστοιχο ρυθμό 5% του 2015.
Σύμφωνα με τον μεγάλο βρετανικό όμιλο ταξειδίων Thomas Cook, οι κρατήσεις του για την ερχόμενη θερινή σεζόν του 2016 μέχρι στιγμής έχουν μειωθεί κατά 5% σε σύγκριση με το 2015.
Σύμφωνα με την ειδικευμένη εταιρεία συμβούλων MKG Hospitality, ο μέσος τζίρος ανά δωμάτιο ξενοδοχείου στο Παρίσι στο πρώτο δίμηνο του 2016 μειώθηκε κατά 13% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Μείωση τζίρου καταγράφεται και σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες κράτησης δωματίων και πτήσεων, σε μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης όπως η Air France, ακόμα και σε μεγάλα καταστήματα λιανικής ειδών πολυτελείας που βασίζονται σε διεθνείς ταξειδιώτες-καταναλωτές.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης