Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Deutsche Bank εγκαθιστά εφαρμογή για την παρακολούθηση των μηνυμάτων των στελεχών της

Η Deutsche Bank εγκαθιστά εφαρμογή για την παρακολούθηση των μηνυμάτων των στελεχών της
Οι τράπεζες αναζητούν ολοένα και περισσότερο εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να παρακολουθούν τις επαφές των εργαζομένων με τους πελάτες

Εφαρμογή που παρακολουθεί τις συνομιλίες τους με πελάτες υποχρεώνει τα στελέχη της να εγκαθιστούν στα κινητά τηλέφωνά τους η Deutsche Bank.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδουν οι Financial Times, η γερμανική τράπεζα αναγκάζει τους υπαλλήλους της να «κατεβάσουν» μια εφαρμογή για κινητά, τη Movius, η οποία επιτρέπει στο Τμήμα Συμμόρφωσης να παρακολουθεί κλήσεις, μηνύματα κειμένου και συνομιλίες στο WhatsApp.
Η Movius, η οποία συνεργάζεται με εταιρείες τηλεπικοινωνιών όπως η Sprint, η BlackBerry, η Telstra και η Telefónica, υιοθετήθηκε από πολλές τράπεζες κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να επιτρέψει την εξ αποστάσεως εργασία.
Οι JP Morgan Chase, UBS, Julius Baer, Jefferies και Cantor Fitzgerald έχουν κάνει χρήση του εν λόγω λογισμικού τα τελευταία χρόνια.

«Σκάνδαλα»

Σε κάθε περίπτωση, οι τράπεζες αναζητούν ολοένα και περισσότερο εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να παρακολουθούν τις επαφές των εργαζομένων με τους πελάτες, καθώς προκύπτουν συνεχώς σκάνδαλα.
Πάντως, η Αρχή Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου και η BaFin στη Γερμανία έχουν ζητήσει πληροφορίες από τις τράπεζες για τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούν τις προσωπικές επικοινωνίες του προσωπικού τους – ενώ και στις ΗΠΑ «τρέχει» έρευνα περί παραβίασης προσωπικών δεδομένων.
Η Deutsche εγκαθιστά την εφαρμογή Movius στα επαγγελματικά τηλέφωνα των εργαζομένων της εδώ και αρκετές εβδομάδες - ο κώδικας δεοντολογίας της εταιρείας απαγορεύει τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες που σχετίζονται με την εργασία με πελάτες και επιχειρηματικούς συνεργάτες μέσω καναλιών που δεν παρακολουθεί.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης