Η καταναλωτική εμπιστοσύνη των ΗΠΑ βελτιώθηκε τον Μάρτιο
Βελτίωση παρουσίασε η καταναλωτική εμπιστοσύνη των ΗΠΑ τον Μάρτιο, καθώς οι Αμερικανοί παρουσιάζονται πιο αισιόδοξοι για τις προοπτικές των επιχειρηματικών συνθηκών και της αγοράς εργασίας.
Ο δείκτης του Conference Board αυξήθηκε στο 104,2 από 103,4 τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν την Τρίτη. Η διάμεση πρόβλεψη σε έρευνα του Bloomberg με οικονομολόγους έκανε λόγο για πτώση του δείκτη στο 101.
"Καθοδηγούμενη από την άνοδο των προσδοκιών, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών βελτιώθηκε κάπως τον Μάρτιο, αλλά παραμένει κάτω από το μέσο επίπεδο που παρατηρήθηκε το 2022", δήλωσε ο Ataman Ozyildirim, ανώτερος διευθυντής οικονομικών στο Conference Board.
www.bankingnews.gr
Ο δείκτης του Conference Board αυξήθηκε στο 104,2 από 103,4 τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν την Τρίτη. Η διάμεση πρόβλεψη σε έρευνα του Bloomberg με οικονομολόγους έκανε λόγο για πτώση του δείκτη στο 101.
"Καθοδηγούμενη από την άνοδο των προσδοκιών, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών βελτιώθηκε κάπως τον Μάρτιο, αλλά παραμένει κάτω από το μέσο επίπεδο που παρατηρήθηκε το 2022", δήλωσε ο Ataman Ozyildirim, ανώτερος διευθυντής οικονομικών στο Conference Board.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών