
Προβλήματα τηλεφωνίας και Ίντερνετ σε όλη την Ισπανία
Χωρίς υπηρεσίες τηλεφωνίας και Ίντερνετ έμεινε μεγάλο μέρος της Ισπανίας σήμερα, λόγω εργασιών… αναβάθμισης στο δίκτυο της Telefónica, επηρεάζοντας μάλιστα και τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης του 112 σε αρκετές αυτόνομες κοινότητες.
Το πρόβλημα επηρέασε περιοχές όπως η Αραγονία, η Ανδαλουσία, η Εξτρεμαδούρα, η Ναβάρα, η Χώρα των Βάσκων και η Κοινότητα της Βαλένθια, μεταξύ άλλων.
Στις 10:30 το πρωί, η Telefónica ανακοίνωσε ότι οι επικοινωνίες των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης είχαν αποκατασταθεί πλήρως, αν και υπήρχαν ακόμη προβλήματα στις σταθερές τηλεφωνικές γραμμές και το Ίντερνετ για κάποιες εταιρείες.
«Πραγματοποιήσαμε εργασίες αναβάθμισης του δικτύου που επηρέασαν συγκεκριμένες υπηρεσίες σε κάποιες επιχειρήσεις.
Εργαζόμαστε για να το επιλύσουμε», δήλωσε εκπρόσωπος της Telefónica.
Πτώση δικτύου
Σύμφωνα με την El Pais, το περιστατικό φαίνεται να σχετίζεται με την πτώση του δικτύου MPLS της Telefónica (δίκτυο δρομολόγησης δεδομένων), το οποίο παρέχει υπηρεσίες στην γραμμή 112 και σε άλλους τριψήφιους αριθμούς, που επίσης παρουσίασαν προβλήματα.
Τα ξημερώματα, η Telefónica είχε προγραμματίσει παρέμβαση στις 03:00 και από εκείνη τη στιγμή άρχισαν να εμφανίζονται προβλήματα στις εξερχόμενες κλήσεις, χωρίς να επηρεάζονται οι κλήσεις των κατοίκων, οι οποίες επηρεάστηκαν μόνο νωρίς το πρωί, σύμφωνα με την Περιφέρεια της Ανδαλουσίας.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε σταδιακά, και λίγο πριν από τις 10 το πρωί είχε αποκατασταθεί η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης σε αρκετές επηρεαζόμενες κοινότητες, όπως η Βαλένθια, η Ανδαλουσία και η Ναβάρα.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Downdetector, η οποία αναφέρει προβλήματα υπηρεσίας, τα περιστατικά ξεκίνησαν λίγο μετά τις 2:00 τα ξημερώματα και επηρέασαν κυρίως την υπηρεσία Ίντερνετ, με το 72% των αναφορών να αφορούν προβλήματα σύνδεσης, ενώ το 18% των αναφορών αναφέρονταν σε απουσία σήματος και το 10% σε «ολική διακοπή».
Από το Υπουργείο Ψηφιακής Μεταρρύθμισης και Δημόσιας Διοίκησης αναφέρθηκε ότι παρακολουθούν την κατάσταση και ζητούν ακριβείς πληροφορίες και προβλέψεις για τη λύση του προβλήματος, όπως ανέφερε εκπρόσωπος του υπουργείου στην εφημερίδα.
Εναλλακτικές τηλεφωνικές γραμμές σε κοινότητες
Οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης από διάφορες περιοχές της Ισπανίας έχουν ήδη ενεργοποιήσει εναλλακτικές τηλεφωνικές γραμμές.
Η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης 112 της Generalitat Valenciana έχει ενεργοποιήσει έναν εναλλακτικό αριθμό λόγω των πιθανών δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίσουν κάποιοι χρήστες. Πρόκειται για τον αριθμό 96 342 80 00.
Από την πλευρά του, το 112 στην Αραγονία ενημέρωσε μέσω των κοινωνικών δικτύων ότι «ο αριθμός 112 είναι εκτός λειτουργίας».
Η δημόσια υπηρεσία έχει ενεργοποιήσει τρεις εναλλακτικούς αριθμούς τηλεφώνου για την αποκατάσταση της υπηρεσίας. Πρόκειται για τα κινητά 638 63 82 73, 683 13 46 45 και 660 70 58 97.
Από την κυβέρνηση της Χώρας των Βάσκων ζητήθηκε από τους πολίτες, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, να καλέσουν τον αριθμό 900 112 088 λόγω των προβλημάτων με τις κλήσεις κάποιων ατόμων που προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με το 112, τα οποία εντοπίστηκαν στο Κέντρο Διαχείρισης Εκτάκτων Περιστατικών και βρίσκονται σε διαδικασία επίλυσης.
Σύμφωνα με το Τμήμα Ασφαλείας, γύρω στις 4 το πρωί οι χειριστές του κέντρου παρατήρησαν «προβλήματα με ορισμένες κλήσεις που έμπαιναν στο κέντρο εξυπηρέτησης έκτακτης ανάγκης».
Ειδικότερα, μερικοί χρήστες χρειάστηκε να «επιμείνουν περισσότερα στην κλήση» και όταν αυτές έμπαιναν «η φωνή των ατόμων διακόπτονταν».
Για τον λόγο αυτό, οι χειριστές του κέντρου «επέστρεψαν την κλήση» σε αυτούς που προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με το 112.
Το περιστατικό δεν επηρεάζει όλες τις κλήσεις, αλλά συμβαίνει τυχαία και, όπως διευκρίνισε η Ασφάλεια, δεν αφορά το Κέντρο Διαχείρισης Εκτάκτων Περιστατικών της Χώρας των Βάσκων και «έχει επίσης εντοπιστεί σε άλλα κέντρα διαχείρισης εκτάκτων περιστατικών».
www.bankingnews.gr
Το πρόβλημα επηρέασε περιοχές όπως η Αραγονία, η Ανδαλουσία, η Εξτρεμαδούρα, η Ναβάρα, η Χώρα των Βάσκων και η Κοινότητα της Βαλένθια, μεταξύ άλλων.
Στις 10:30 το πρωί, η Telefónica ανακοίνωσε ότι οι επικοινωνίες των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης είχαν αποκατασταθεί πλήρως, αν και υπήρχαν ακόμη προβλήματα στις σταθερές τηλεφωνικές γραμμές και το Ίντερνετ για κάποιες εταιρείες.
«Πραγματοποιήσαμε εργασίες αναβάθμισης του δικτύου που επηρέασαν συγκεκριμένες υπηρεσίες σε κάποιες επιχειρήσεις.
Εργαζόμαστε για να το επιλύσουμε», δήλωσε εκπρόσωπος της Telefónica.
Πτώση δικτύου
Σύμφωνα με την El Pais, το περιστατικό φαίνεται να σχετίζεται με την πτώση του δικτύου MPLS της Telefónica (δίκτυο δρομολόγησης δεδομένων), το οποίο παρέχει υπηρεσίες στην γραμμή 112 και σε άλλους τριψήφιους αριθμούς, που επίσης παρουσίασαν προβλήματα.
Τα ξημερώματα, η Telefónica είχε προγραμματίσει παρέμβαση στις 03:00 και από εκείνη τη στιγμή άρχισαν να εμφανίζονται προβλήματα στις εξερχόμενες κλήσεις, χωρίς να επηρεάζονται οι κλήσεις των κατοίκων, οι οποίες επηρεάστηκαν μόνο νωρίς το πρωί, σύμφωνα με την Περιφέρεια της Ανδαλουσίας.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε σταδιακά, και λίγο πριν από τις 10 το πρωί είχε αποκατασταθεί η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης σε αρκετές επηρεαζόμενες κοινότητες, όπως η Βαλένθια, η Ανδαλουσία και η Ναβάρα.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Downdetector, η οποία αναφέρει προβλήματα υπηρεσίας, τα περιστατικά ξεκίνησαν λίγο μετά τις 2:00 τα ξημερώματα και επηρέασαν κυρίως την υπηρεσία Ίντερνετ, με το 72% των αναφορών να αφορούν προβλήματα σύνδεσης, ενώ το 18% των αναφορών αναφέρονταν σε απουσία σήματος και το 10% σε «ολική διακοπή».
Από το Υπουργείο Ψηφιακής Μεταρρύθμισης και Δημόσιας Διοίκησης αναφέρθηκε ότι παρακολουθούν την κατάσταση και ζητούν ακριβείς πληροφορίες και προβλέψεις για τη λύση του προβλήματος, όπως ανέφερε εκπρόσωπος του υπουργείου στην εφημερίδα.
Εναλλακτικές τηλεφωνικές γραμμές σε κοινότητες
Οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης από διάφορες περιοχές της Ισπανίας έχουν ήδη ενεργοποιήσει εναλλακτικές τηλεφωνικές γραμμές.
Η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης 112 της Generalitat Valenciana έχει ενεργοποιήσει έναν εναλλακτικό αριθμό λόγω των πιθανών δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίσουν κάποιοι χρήστες. Πρόκειται για τον αριθμό 96 342 80 00.
Από την πλευρά του, το 112 στην Αραγονία ενημέρωσε μέσω των κοινωνικών δικτύων ότι «ο αριθμός 112 είναι εκτός λειτουργίας».
Η δημόσια υπηρεσία έχει ενεργοποιήσει τρεις εναλλακτικούς αριθμούς τηλεφώνου για την αποκατάσταση της υπηρεσίας. Πρόκειται για τα κινητά 638 63 82 73, 683 13 46 45 και 660 70 58 97.
Από την κυβέρνηση της Χώρας των Βάσκων ζητήθηκε από τους πολίτες, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, να καλέσουν τον αριθμό 900 112 088 λόγω των προβλημάτων με τις κλήσεις κάποιων ατόμων που προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με το 112, τα οποία εντοπίστηκαν στο Κέντρο Διαχείρισης Εκτάκτων Περιστατικών και βρίσκονται σε διαδικασία επίλυσης.
Σύμφωνα με το Τμήμα Ασφαλείας, γύρω στις 4 το πρωί οι χειριστές του κέντρου παρατήρησαν «προβλήματα με ορισμένες κλήσεις που έμπαιναν στο κέντρο εξυπηρέτησης έκτακτης ανάγκης».
Ειδικότερα, μερικοί χρήστες χρειάστηκε να «επιμείνουν περισσότερα στην κλήση» και όταν αυτές έμπαιναν «η φωνή των ατόμων διακόπτονταν».
Για τον λόγο αυτό, οι χειριστές του κέντρου «επέστρεψαν την κλήση» σε αυτούς που προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με το 112.
Το περιστατικό δεν επηρεάζει όλες τις κλήσεις, αλλά συμβαίνει τυχαία και, όπως διευκρίνισε η Ασφάλεια, δεν αφορά το Κέντρο Διαχείρισης Εκτάκτων Περιστατικών της Χώρας των Βάσκων και «έχει επίσης εντοπιστεί σε άλλα κέντρα διαχείρισης εκτάκτων περιστατικών».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών