Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Κορρές: Τετραπλασίασε τα κέρδη του το α΄τρίμηνο του 2015 – Ανήλθαν σε 1,5εκατ. ευρώ

tags :
Κορρές: Τετραπλασίασε τα κέρδη του το α΄τρίμηνο του 2015 – Ανήλθαν σε 1,5εκατ. ευρώ
Η εταιρεία σημείωσε αύξηση 35%, στις ενοποιημένες πωλήσεις και αύξηση κατά 116% στις πωλήσεις του εξωτερικού
Σημαντικά κέρδη εμφάνισε η Κορρές το πρώτο τρίμηνο του 2015 συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2014, καθώς κατάφερε να τα τετραπλασιάσει ενώ εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 1,5 εκατ. ευρώ από 0,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014 και τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), αυξήθηκαν κατά 92% στα 4,4 εκατ. ευρώ από 2,3 εκατ. ευρώ λόγω της μεγάλης ανάπτυξης των πωλήσεων σε όλες τις αγορές.
Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση του έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης από το πρώτο τρίμηνο του 2014, αυξήθηκαν κατά 45% στα 4,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2015 από 3,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό (+116%), που αποδίδεται στην επιτυχημένη δραστηριότητα στην Αμερική, αλλά και την ενισχυμένη απόδοση των αγορών προτεραιότητας στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, συνολική ανάπτυξη +102% παρουσίασαν οι αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας και των Σκανδιναβικών χωρών.
Ανάπτυξη παρουσίασαν όμως και οι πωλήσεις στην Ελλάδα, κατά 8%, «παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, αποτυπώνοντας τα οφέλη από την παρουσίαση καινοτόμων φυσικών προϊόντων, αλλά και του εντατικού πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας σε όλες τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες».
Στο σύνολο οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 35%, στα 16,9 εκατ. ευρώ από 12,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, κάτι που αποδίδεται τόσο στη θετική πορεία της ελληνικής αγοράς, όσο και όλων των στρατηγικών αγορών στο εξωτερικό.
Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει ότι: «η εξαιρετική πορεία κατά το Α' τρίμηνο του 2015 του Ομίλου Κορρές, ενισχύθηκε από την επέκταση των στρατηγικών προϊοντικών κατηγοριών και το συνεπές πλάνο υποστήριξης της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα για την ελληνική αγορά:
Το επιτυχημένο λανσάρισμα της σειράς αντιγήρανσης νέα Μαύρη Πεύκη κατά της βαρύτητας, η παρουσίαση της νέας σειράς ενυδάτωσης Άνθη Αμυγδαλιάς βασισμένη στις ευεργετικές ιδιότητες των ελληνικών βιολογικών Ανθών Αμυγδαλιάς από την Ελασσόνα, αλλά και της συλλογής Beauty Shots με μάσκες και scrubs, σηματοδότησαν την ενδυνάμωση της κατηγορίας προσώπου κατά το Α' τρίμηνο του 2015.
Στην αντηλιακή φροντίδα, οι νέες προτάσεις της εταιρείας εστίασαν στην tinted εκδοχή του multi-action αντηλιακού Κόκκινο Σταφύλι και στην αντηλιακή σειρά προσώπου με ελληνικό βρώσιμο Γιαούρτι, παγκόσμια καινοτομία της μάρκας, που πλέον προσφέρει και προστασία IR.
Η νέα συλλογή Eau de Cologne, βασισμένη στις αρχές της αρωματοθεραπείας, συμπλήρωσε τη σειρά Κορρές ΑΡΩΜΑ.
Το ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας εστίασε στη βαφή μαλλιών Argan Οil Αdvanced Colorant, ένα ήδη επιτυχημένο προϊόν-, αλλά και στα παραπάνω νέα λανσαρίσματα, συνδυάζοντας παραδοσιακά και νέα μέσα (τηλεόραση, έντυπα, digital), καθώς και προωθητικές ενέργειες και δημιουργικές προβολές στο σημείο πώλησης.
Στο εξωτερικό, ο Όμιλος, εστιάζοντας στην παρουσίαση νέων καινοτόμων προϊόντων, στην οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης και στο άνοιγμα νέων, κατέγραψε εντυπωσιακό διψήφιο ρυθμό αύξησης στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης.
Στη Βόρεια Αμερική, η επιτυχημένη πορεία της μάρκας συνεχίζεται με ιδιαίτερα ενθαρρυντικούς ρυθμούς, ενώ το δεύτερο τρίμηνο του 2015 αναμένεται η επίσημη έναρξη της παρουσίας της και στην αγορά της Βραζιλίας –ο πρώτος σταθμός της Κορρές στη Λατινική Αμερική, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON.+»

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης