Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η Λουξ εδραιώνει τη δεύτερη θέση της στην αγορά – Δημιουργεί τα νέα προϊόντα Plus ή light

tags :
Η Λουξ εδραιώνει τη δεύτερη θέση της στην αγορά – Δημιουργεί τα νέα προϊόντα Plus ή light
Η εταιρεία «Λούξ» κατέχει τη δεύτερη θέση στην αγορά των αναψυκτικών μετά την Coca Cola 
H «Λουξ» η γνωστή αχαϊκή εταιρεία αναψυκτικών πρωτοπορεί στον κλάδο της με τη δημιουργία των νέων προϊόντων Plus 'n light, τα οποία αλλάζουν τις συνήθειες των καταναλωτών χωρίς όμως να θυσιάζεται η γεύση που παραμένει το άλφα και το ωμέγα για την εταιρεία.
Τα προϊόντα Plus 'n Light με φυσικά γλυκαντικά δημιουργούν νέα ήθη στην αγορά των αναψυκτικών, με τον ανταγωνισμό όμως να παρακολουθεί από μακριά τις εξελίξεις καθώς τα όποια προϊόντα έχουν βγει στην αγορά χρησιμοποιούν τεχνικά γλυκαντικά με μηδενικές θερμίδες, ή στέβια.
Η εταιρεία «Λούξ» κατέχει τη δεύτερη θέση στην αγορά των αναψυκτικών μετά την Coca Cola, ενώ στα προϊόντα χωρίς ζάχαρη κατέχει μερίδιο αγοράς που φθάνει στο 30%.
Ο εμπορικός διευθυντής κ. Κώστας Μαρλαφέκας είπε στο bankingnews ότι πρόκειται για προϊόντα με καινοτομίες τα οποία θα βρίσκονται σε όλα τα σημεία πώλησης της χώρας από τον ερχόμενο Απρίλιο.
Με τις γεύσεις Λουξ οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά με λιγότερες θερμίδες, έως 60%, χάρη στη προσθήκη φυσικών γλυκαντικών.
Η Λουξ στην περίοδο της οικονομικής κρίσης αναπτύχθηκε με ταχείς ρυθμούς σημειώνοντας άνοδο των πωλήσεων έως 60%, αλλάζοντας πλήρως το οικονομικό προφίλ της εταιρείας.
Το 2016 αναμένεται αύξηση του τζίρου στα επίπεδα του 7% φθάνοντας τα 33 εκατ. ευρώ με την κερδοφορία να κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Το 2015 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 30,1 εκατ. ευρώ από 28 εκατ. ευρώ το 2014.
Το πιο σημαντικό για την εταιρεία είναι ότι η ανάπτυξη χρηματοδοτήθηκε με ίδια κεφάλαια, καθώς ο τραπεζικός δανεισμός είναι σχεδόν μηδενικός.
Σύμφωνα με στοιχεία της IRi η «Λουξ» σε διάστημα δώδεκα μηνών ανέβηκε περίπου δύο ποσοστιαίες μονάδες.
Το Νοέμβριο του 2019 ήταν στο 9,1% από 7,75% τον αντίστοιχο μήνα του 2015.
Αντίθετα η Coca Cola έχασε μερίδια.
Από το 68,9%, έπεσε στο 68,6% το Νοέμβριο του 2016.
Ο πολυεθνικός όμιλος Pepsico είχε οριακή άνοδο 0,1% και έφθασε το 7,7% σε διάστημα δώδεκα μηνών από 7,6% που ήταν το Νοέμβριο του 2016.
Στην Πελοπόννησο εμφανίζεται με το υψηλότερο ποσοστό και ανέρχεται στο 18,9% τον Νοέμβριο του 2016 έναντι 14,8%το Νοέμβριο.
Η Λουξ παρουσίασε αύξηση του μεριδίου αγοράς 1,6% σε όλες της περιοχές της χώρες και την ίδια στιγμή παγιώνει τη θέση της στη δεύτερη θέση στο σύνολο των αναψυκτικών.
Σύμφωνα με την IRi ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε 8%στο δωδεκάμηνο ( Νοέμβριος 2015- 2016).
Ακόμη, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είχαν πτώση 2%.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης