Δύο υποθέσεις θα κληθεί να διερευνήσει η DGComp η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαικής Ένωσης.
Η πρώτη υπόθεση ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη και αφορά την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από το CVC και η δεύτερη… θα αφορά το κυοφορούμενο deal μεταξύ της Attica group και της ΑΝΕΚ.
Να σημειωθεί ότι οι επιτροπές ανταγωνισμού ήταν η αιτία να αποσυρθεί η Reggeborgh από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και να εμπλακεί στον Ελλάκτωρ προκαλώντας πλήθος προβλημάτων και φέροντας στην Ελλάδα ολλανδική τοξίνη.
Τέλος α΄ 6μήνου 2022 οι αποφάσεις για το deal Εθνικής Ασφαλιστικής με το CVC - Πιθανό σενάριο εμπλοκής... για το CVC
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ η DGComp ήδη διερευνά το deal μεταξύ της Εθνικής Ασφαλιστικής και του αμερικανικού fund CVC.
O λόγος είναι οι καταγγελίες από Ιατρικό Αθηνών και Ιασώ αλλά και ομάδες ιατρών ότι η Εθνική Ασφαλιστική ελέγχει το 29,8% των ιατρικών συμβολαίων, οπότε δημιουργούνται μονοπωλιακές καταστάσεις.
Το θέμα έχει αποκαλύψει το bankingnews και με βάση νεότερες πληροφορίες, οι αποφάσεις της DGComp θα καθυστερήσουν μάλλον μετατίθενται για το α΄ 6μηνο του 2022 αντί για α΄ τρίμηνο του 2022.
Τα ενδεχόμενα είναι όλα ανοικτά αλλά στο χειρότερο σενάριο το CVC έχει plan B καθώς ή θα πουλήσει τις δραστηριότητες στον κλάδο Υγείας ή θα συνεχίσει να προβαίνει σε αγορές και να συμμετέχει σε ιδιωτικοποιήσεις.
Πάντως η πιθανότητα να χαλάσει το deal μεταξύ Εθνικής Ασφαλιστικής και CVC είναι σχεδόν μηδενικές...
Η υπόθεση Attica Group και ΑΝΕΚ θα καταλήξει στην DGComp
Για την προσέγγιση Attica Group και ΑΝΕΚ πάλι το bankingnews εδώ και μήνες έχει αποκαλύψει όλα τα σχέδια.
Ωστόσο όταν αυτό επισημοποιηθεί είναι νομοτελειακό ότι θα περάσει από την DGComp ωστόσο δεν αναμένεται να υπάρξει εμπλοκή.
Το βασικό σενάριο θέλει να σχεδιάζεται συγχώνευση μεταξύ της Attica Group και της ΑΝΕΚ δημιουργώντας την ισχυρότερη και πιο άρτια εταιρία παράκτιας ναυσιπλοΐας.
Το bankingnews ήδη από τον Σεπτέμβριο αναφέρει τα εξής.
Πηγές προσκείμενες στην Τράπεζα Πειραιώς - είναι ο βασικός μέτοχος της MIG με ποσοστό σχεδόν 31% και βασικός δανειστής - αναφέρουν ότι υπάρχει ήδη συνεργασία και μεγάλη συμπληρωματικότητα μεταξύ της Attica Group και της ΑΝΕΚ ειδικά στις γραμμές προς την Ιταλία και βεβαίως την Κρήτη.
Ήδη η Attica Group είναι leader στην παράκτιες μεταφορές στο Αιγαίο Κυκλάδες και Δωδεκάνησα.
Ανεξάρτητοι παρατηρητές αναφέρουν ότι συγχώνευση των Attica Group με ΑΝΕΚ θα δημιουργήσει ένα εθνικό πρωταθλητή στο χώρο της ναυσιπλοΐας – που χρειάζεται η Ελλάδα – θα απαιτηθούν σχετικά λίγα κεφάλαια να αντληθούν ενώ η βελτίωση της οικονομικής εικόνας θα έρθει πιο σύντομα του αναμενόμενου.
Να σημειωθεί ότι ο Ιούλιος και Αύγουστος σε επίπεδο τζίρου είναι μόλις 8% χαμηλότερα σε σχέση με το 2019 την αντίστοιχη περίοδο.
Συνολικά το 2021 εκτιμάται ότι θα είναι 40% χαμηλότερα σε σχέση με το 2019 επηρεαζόμενο και από τις τιμές του πετρελαίου.
Τα καύσιμα διαδραματίζουν καίριο ρόλο στις επιβατικές μετακινήσεις όπως είναι κατανοητό.
Μια συγχώνευση Attica Group με ΑΝΕΚ πέραν της δημιουργίας μιας ισχυρότερης εταιρίας θα επιτρέψει στο μέλλον να βρεθεί στρατηγικός επενδυτής με πολύ καλύτερους όρους αποτίμησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών