Οι ασθενείς που θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν κάνναβη για την πάθησή τους στην Ελλάδα υπολογίζονται σε 200.000 και στην Ευρώπη σε 15 εκατομμύρια, σύμφωνα με τον Στ. Θεοδωράκη
«Μόνο η αγορά της φαρμακευτικής κάνναβης υπολογίζεται σε πολλά δεκάδες δισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια», τονίζει σε ανάρτησή του στο facebook ο επικεφαλής του Ποταμιού, Στ. Θεοδωράκης, κρούοντας τον κώδωνα ώστε να μην χαθεί η ευκαιρία για να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα στην αξιοποίηση της κάνναβης για ιατρικούς και βιομηχανικούς σκοπούς.
Στην ανάρτησή του ο κ. Θεοδωράκης γράφει τα εξής: « Πριν λίγα χρόνια μια εκδήλωση για την κάνναβη προσέλκυε τους παθιασμένους της αποποινικοποίησης και «παιδιά που την πίνανε» - κατά την ιστορική έκφραση γηραιού ρεπόρτερ.
Στριφτά, μουσικές, γελάκια και πολύχρωμες αφίσες.
Σήμερα ζούμε στην εποχή των Kannabis Expo.
Έλληνες παραγωγοί, νέοι και παλιοί επιχειρηματίες, προσπαθούν να ανέβουν στο παγκόσμιο κύμα της εμπορίας προϊόντων κάνναβης. Μόνο η αγορά της φαρμακευτικής κάνναβης υπολογίζεται σε πολλά δεκάδες δισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια.
Οι ασθενείς που θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν κάνναβη για την πάθησή τους, στην Ελλάδα υπολογίζονται σε 200.000 και σε όλη την Ευρώπη σε 15 εκατομμύρια!
Και μετά είναι τα φαγητά, τα ρούχα, τα αξεσουάρ, μια νέα παγκόσμια αγορά, και μόδα, που έχει στο κέντρο της το μέχρι χθες απαγορευμένο φυτό.
«Η Ελλάδα μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική, επιχειρηματική και ερευνητική αξιοποίηση της κάνναβης για ιατρικούς και βιομηχανικούς σκοπούς.
Γεωμορφολογία και κλίμα, είναι τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα» μου επαναλαμβάνει ο Μιχάλης Θεοδωρόπουλος, εκ των διοργανωτών του Balkannabis Expo & Conferences, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.
Δίπλα του συνωστίζονται εκπρόσωποι επιχειρηματικών κολοσσών, καλλιεργητές, ερευνητές, επιστήμονες, από Αμερική, Ιταλία, Γερμανία…
«Μετά τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ουρουγουάη, μπορεί να είναι η σειρά της Ελλάδας», μου τονίζουν οι «δικοί» μας.
Τα προϊόντα τους (λάδια, κρέμες, παξιμάδια μέχρι και παγωτά από την… Κηφισιά) παίρνουν ήδη θέση στα ράφια – δειλά, δειλά.
Βέβαια υπάρχει και ο παλιός δρόμος.
Να μην εκμεταλλευτούμε και αυτή την ευκαιρία.
Να κλείσουμε τα μάτια.
Και ταυτόχρονα, κάποιοι εκατοντάδες χιλιάδες από εμάς, να αγοράζουν τα προϊόντα τους ιντερνετικά, ενισχύοντας τις οικονομίες των άλλων, αυτών που δεν φοβήθηκαν».
Στην ανάρτησή του ο κ. Θεοδωράκης γράφει τα εξής: « Πριν λίγα χρόνια μια εκδήλωση για την κάνναβη προσέλκυε τους παθιασμένους της αποποινικοποίησης και «παιδιά που την πίνανε» - κατά την ιστορική έκφραση γηραιού ρεπόρτερ.
Στριφτά, μουσικές, γελάκια και πολύχρωμες αφίσες.
Σήμερα ζούμε στην εποχή των Kannabis Expo.
Έλληνες παραγωγοί, νέοι και παλιοί επιχειρηματίες, προσπαθούν να ανέβουν στο παγκόσμιο κύμα της εμπορίας προϊόντων κάνναβης. Μόνο η αγορά της φαρμακευτικής κάνναβης υπολογίζεται σε πολλά δεκάδες δισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια.
Οι ασθενείς που θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν κάνναβη για την πάθησή τους, στην Ελλάδα υπολογίζονται σε 200.000 και σε όλη την Ευρώπη σε 15 εκατομμύρια!
Και μετά είναι τα φαγητά, τα ρούχα, τα αξεσουάρ, μια νέα παγκόσμια αγορά, και μόδα, που έχει στο κέντρο της το μέχρι χθες απαγορευμένο φυτό.
«Η Ελλάδα μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην παραγωγική, επιχειρηματική και ερευνητική αξιοποίηση της κάνναβης για ιατρικούς και βιομηχανικούς σκοπούς.
Γεωμορφολογία και κλίμα, είναι τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα» μου επαναλαμβάνει ο Μιχάλης Θεοδωρόπουλος, εκ των διοργανωτών του Balkannabis Expo & Conferences, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι.
Δίπλα του συνωστίζονται εκπρόσωποι επιχειρηματικών κολοσσών, καλλιεργητές, ερευνητές, επιστήμονες, από Αμερική, Ιταλία, Γερμανία…
«Μετά τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ουρουγουάη, μπορεί να είναι η σειρά της Ελλάδας», μου τονίζουν οι «δικοί» μας.
Τα προϊόντα τους (λάδια, κρέμες, παξιμάδια μέχρι και παγωτά από την… Κηφισιά) παίρνουν ήδη θέση στα ράφια – δειλά, δειλά.
Βέβαια υπάρχει και ο παλιός δρόμος.
Να μην εκμεταλλευτούμε και αυτή την ευκαιρία.
Να κλείσουμε τα μάτια.
Και ταυτόχρονα, κάποιοι εκατοντάδες χιλιάδες από εμάς, να αγοράζουν τα προϊόντα τους ιντερνετικά, ενισχύοντας τις οικονομίες των άλλων, αυτών που δεν φοβήθηκαν».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών