Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σκρέκας (ΥΠΑΝ): Δεν θα διστάσουμε να επιβάλουμε πρόστιμα σε πολυεθνικές

Σκρέκας (ΥΠΑΝ): Δεν θα διστάσουμε να επιβάλουμε πρόστιμα σε πολυεθνικές
Ολοκληρώνονται οι έλεγχοι για τα περιθώρια κέρδους σε επτά πολυεθνικές
Σχετικά Άρθρα
Τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθεί ο έλεγχος σε επτά πολυεθνικές εταιρείες σχετικά με τα περιθώρια κέρδους των προϊόντων τους «και, εφόσον, διαπιστωθεί πρόβλημα, δεν θα διστάσουμε να επιβάλουμε πρόστιμα» υπογράμμισε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha σχετικά.
Ο κ. Σκρέκας σημείωσε πως αναμφίβολα το πρόβλημα της ακρίβειας είναι υπαρκτό για τους καταναλωτές, σημείωσε ωστόσο πως δεν είναι μόνο ελληνικό πρόβλημα αλλά είναι ευρωπαϊκό φαινόμενο, ενώ μιλώντας για τις διαφορετικές τιμές σε ίδια προϊόντα σε Ελλάδα και άλλες χώρες της ΕΕ, μεταξύ των οποίων προιόντα καθαρισμού, σκόνες πλυντηρίου και είδη προσωπικής φροντίδας, υποστήριξε ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα διαχρονικό και συνέχισε λέγοντας ότι, αυτό που συμβαίνει στην Ελληνική αγορά σχετίζεται με τον τρόπο λειτουργίας της. Όπως είπε, η αγορά μας είναι «ρηχή και κάποιοι έχουν δεσπόζουσα, ολιγοπωλιακή θέση».
Αυτή τη στιγμή ελέγχονται επτά πολυεθνικές εταιρείες, για το περιθώριο κέρδους και εφόσον διαπιστωθεί ότι βγάζουν παραπάνω χρήματα από το 2023 σε σχέση με το 2021 θα επιβληθούν πολύ ισχυρά πρόστιμα και δεν θα διστάσουμε να το ανακοινώσουμε, σημείωσε ο κ. Σκρέκας.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση έχει ένα τετράπτυχο αντιμετώπισης των πληθωριστικών πιέσεων: πρώτον με τη στήριξη του εισοδήματος, δεύτερον με τον έλεγχο της αγοράς και την πάταξη της αισχροκέρδειας, τρίτον με την τόνωση του ανταγωνισμού και τέταρτον με την ενδυνάμωση του καταναλωτή, ενώ πρόσθεσε ότι, ταυτόχρονα, είμαστε και η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει επιβάλλει πλαφόν στο περιθώριο κέρδους και η μόνη χωρα που έχει επιβάλει πρόστιμο σε πολυεθνική εταιρεία «και δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αισχροκέρδειας σε άλλες χώρες» όπως συμπλήρωσε.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στη μόνιμη μείωση της τιμής των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ λέγοντας ότι «τους δίνουμε την ευκαιρία να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων τους για τουλάχιστον έξι μήνες και για τουλάχιστον 5%, το επόμενο διάστημα, στο ράφι, ώστε να βοηθήσουν τα ελληνικά νοικοκυριά. Μια πρωτοβουλία στην οποία έχουν, μέχρι στιγμής, ενταχθεί 310 ευρείας κατανάλωσης προϊόντα εταιρειών μεταξύ των οποίων και πολυεθνικών, ενώ εντάσσονται συνεχώς και νέα προϊόντα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης