Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Η απάντηση των 72 λέξεων της Cardlink για το αλαλούμ με τις χρεώσεις καρτών σε δημοσίευμα του bankingnews

Η απάντηση των 72 λέξεων της Cardlink για το αλαλούμ με τις χρεώσεις καρτών σε δημοσίευμα του bankingnews
Tι απαντά η Cardlink στο Bankignews.gr
Σχετικά Άρθρα

Με ένα κείμενο 72 λέξεων και καθυστέρηση 24 ωρών απάντησε η Cardlink στην αποκάλυψη του bankingnews ότι «χρέωνε συναλλαγές με κάρτες ενώ το σύστημά της έδειχνε ότι απορρίπτονταν».
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το δημοσίευμα.

Η απάντηση της εταιρίας έχει ως εξής:
«Σε απάντηση δημοσιεύματος που αναφέρει πρόβλημα στα συστήματα της εταιρείας μας, το περασμένο Σαββατοκύριακο, σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 2/10 και μεταξύ 11:57-12:31 παρουσιάστηκε πρόβλημα που οφείλεται σε δυσλειτουργία που αφορούσε σε μερική μη εξυπηρέτηση συναλλαγών σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις με την Τράπεζά τους.
Κατανοώντας πλήρως την αναστάτωση που δημιουργήθηκε, από τη πλευρά της εταιρείας μας σε συνεργασία με την Τράπεζα, πραγματοποιήθηκαν άμεσα όλες οι ενέργειες για την αποκατάσταση προβλημάτων σε χρεώσεις καρτών».

Από την απάντηση καθίσταται σαφές ότι η Cardlink με μεγάλη χρονική καθυστέρηση και αφού προηγήθηκε το δημοσίευμα του Bankingnews παραδέχτηκε ότι υπήρξε πρόβλημα.
Η εταιρία αναφέρει ότι έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες σε συνεργασία με την Τράπεζα (άραγε η Τράπεζα δεν έχει όνομα και όλα καλύπτονται από πέπλο σιωπής και συγκάλυψης καταστάσεων ή το όνομα διαρρέει ανεπίσημα για το γράψει ο δημοσιογράφος ;) για την αποκατάσταση των προβλημάτων.
Άραγε ποιες είναι οι ενέργειες αυτές;
Αποτελούν μυστικό;
Γιατί υποθέτουμε ότι στις ενέργειες δεν περιλαμβάνεται η αμφισβήτηση συναλλαγών που αναγκάζονται να κάνουν οι πελάτες των τραπεζών που χρεώθηκαν ενώ στο POS εμφανιζόταν απόρριψη συναλλαγής.
Ή μήπως περιλαμβάνεται.
Το bankingnews θεωρεί ότι ο τρόπος που λειτουργούν τα συστήματα πληρωμών παρουσιάζει κενά και κυρίως ότι δεν υπάρχει τελικά κανένας υπεύθυνος.
Και τονίζει ότι μπορούμε να βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

Άλλωστε δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τα παρατράγουδα με τις μεταχρονολογημένες (μετά από έξι και πλέον μήνες) χρεώσεις καρτών που ουδείς έμαθε ποιος τελικά είχε την ευθύνη γιατί προφανώς οι εμπλεκόμενοι ήταν ανεύθυνοι.

Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης