Τελευταία Νέα
Πολιτική

Γεωργούλης (Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ): Με επικοινωνιακές επιλογές, στην πολιτική ή το σανίδι, χάνεις το παιχνίδι

tags :
Γεωργούλης (Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ): Με επικοινωνιακές επιλογές, στην πολιτική ή το σανίδι, χάνεις το παιχνίδι
Γεωργούλης (Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΣΥΡΙΖΑ): Με επικοινωνιακές επιλογές, στην πολιτική ή το σανίδι, χάνεις το παιχνίδι
Όπως ο ηθοποιός που επιλέγει δημοφιλείς ρόλους τελικά χάνει το κοινό του, έτσι και ο πολιτικός που αποφασίζει ή αντιδρά με στόχο να προσελκύσει κόσμο, «χάνει το παιχνίδι», είπε ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία Αλέξης Γεωργούλης. Υπογράμμισε ότι το δικό του κίνητρο συμμετοχής είναι η συλλογικότητα και τόνισε την καθοριστική συμβολή της κυβέρνησης στην δημιουργία βιομηχανίας κινηματογράφου στην Ελλάδα.
Μία εκλογή στην Ευρωβουλή «μπορεί να μην με πάει μπροστά ως ηθοποιό, αλλά σαν ηθοποιός θα μπορέσω να προσφέρω κάτι και θα πάω μπροστά σαν άνθρωπος», είπε ο κ. Γεωργούλης μιλώντας Στο Κόκκινο 105,5.
Παραδέχθηκε ότι από το φιλικό του περιβάλλον τον έχουν προειδοποιήσει για την λάσπη που κινδυνεύει να δεχθεί λόγω της ένταξής του στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, αλλά όπως σημείωσε «εγώ δεν νιώθω ότι “χαρακτηρίζομαι”, οι Ευρωεκλογές δεν είναι θέση απέναντι σε κάποιο άλλο κόμμα … όποιο κόμμα κι αν πάρει περισσότερους ψήφους … οι βουλευτές εκπροσωπούν την Ελλάδα στην Ευρώπη. Είναι η ομάδα που θα εκπροσωπήσει τους Έλληνες, όχι τα κόμματα».
Σαν κίνητρο και ώθηση για την εμπλοκή στην πολιτική ανέφερε την συλλογικότητα. «Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον, δεν πρέπει να εγκλωβίζεται στο “εγώ” του, πρέπει να έχει προσφορά στο “εμείς”. Ο καλύτερος τρόπος είναι να ασχολείσαι με τα κοινά, να προσφέρεις μέσα από αυτή την ενασχόληση … τα κόμματα και οι παρατάξεις δημιουργούν κάποιους πόλους, που καλό είναι να υπάρχουν· αλλά όχι τόσο έντονα. Μέσα σε αυτές τις διαφωνίες, μπορείς να βρεις συμφωνίες και με τον ΣΥΡΙΖΑ τις έχω βρει κυρίως στο πολιτιστικό κομμάτι», όπως είπε.
Υπογράμμισε σχετικά ότι «μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ενδιαφερθεί, τα τελευταία 20 χρόνια και πλέον, για τον κινηματογράφο ουσιαστικά, έχει κάνει τόσο μεγάλα βήματα εξέλιξης για να φέρει κάτι καινούργιο. Το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ ΑΕ) είναι η αρχή που μπορεί να δημιουργήσει πλέον βιομηχανία στην Ελλάδα … ακούγεται πάρα πολύ περίεργο ειδικά για εμάς τους ηθοποιούς που τόσα χρόνια ζούμε την πραγματικότητα».
Τα κενά που υπήρχαν μέχρι σήμερα και την αποτελεσματικότητα του νέου πλαισίου «τα είδα με τα μάτια μου», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργούλης, περιγράφοντας το πώς ξεκίνησε και συνεχίστηκε το γύρισμα της κορυφαίας βρετανικής σειράς The Durrels στην Κέρκυρα, παρά τα αρχικά φορολογικά θέλγητρα της… Μάλτας και την απειλή του Brexit που διατάραξε σοβαρότατα την ισοτιμία ευρώ και βρετανικής λίρας. «Ήρθε το cash rebate στο νέο πλαίσιο και έτσι ήρθαν και γύρισαν κανονικά στην Κέρκυρα. Αλλιώς θα “έκοβαν” πάρα πολλές ημέρες και θα κατανάλωναν πολύ λιγότερα στην Ελλάδα», όπως τόνισε, κάτι που συνέβη με το Mama Mia! 2, που οι παραγωγοί ήθελαν να έρθουν να το γυρίσουν στην Ελλάδα, αλλά τα οικονομικά έδειχναν… Κροατία.
«Έχουμε όλα δεδομένα να παράξουμε κινηματογράφο στο δημιουργικό κομμάτι, αλλά δεν είχαμε το λειτουργικό κομμάτι, δεν είχαμε δυνατή βιομηχανία … είναι όπως με τα οικοδομικά υλικά, δεν έχει σημασία που θα χτίσεις, τα υλικά είναι αυτά», όπως τόνισε.
Ο κ. Γεωργούλης αναφέρθηκε και στο σοκ που του έχει προκαλέσει η πόλωση που υπάρχει στην πολιτική αντιπαράθεση το τελευταίο διάστημα. «Είδαμε διαξιφισμούς μέσα στην Βουλή για τους οποίους λες “αυτό είναι καφενείο, δεν είναι η Βουλή”», όπως είπε, αλλά «ο κόσμος είναι σε στάδιο αφύπνισης … φάνηκε και στο δημοψήφισμα … δεν πιστεύει πια ό,τι του λένε … όλοι του έλεγαν “ναι, ναι, ναι” … εγώ ήμουν στην Αμερική και η αίσθηση ήταν ότι θα ήταν 70% “ναι” … όμως ο κόσμος το είδε πολύ συναισθηματικά, σκέφτηκε, αφομοίωσε».
Προσέθεσε μάλιστα ότι στη συνέχεια ο κόσμος «άρχισε να μην εμπιστεύεται τα ΜΜΕ … να βλέπει την ουσία των πραγμάτων, για την οποία χρειάζεται από την πληροφορία που παίρνεις να ψαλιδίζεις πολλά περιττά και σάλτσες. Κοιτάει περισσότερο όχι τα λόγια αλλά τις πράξεις». Από όσα εισπράττει ο ίδιος από τους πολίτες το τελευταίο διάστημα, όπως είπε, το πιο σημαντικό είναι το ψέμα, το αίτημα ότι «άμα βγεις, θέλουμε να λες την αλήθεια, αυτό που λες να ισχύει».
Ο κ. Γεωργούλης περιέγραψε επίσης αναλυτικά τη σχέση που έχει η έκθεση στο κοινό, είτε στην ηθοποιία είτε στην πολιτική είτε στα ΜΜΕ, με τον έλεγχο του «εγώ». «Όπως υπάρχουν καλοί και κακοί ηθοποιοί, έτσι υπάρχουν και καλοί και κακοί πολιτικοί-ηθοποιοί … για αυτούς που γίνονται celebrities, ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι το “εγώ” τους… ότι λένε “εγώ το έκανα, δεν μου το έδωσε κανείς άλλος”, στους ηθοποιούς το κοινό, στους πολιτικούς ο λαός … λένε “εγώ τους έπεισα” όχι ότι αυτοί του έδωσαν την ευθύνη …
Όσοι την έχουν πατήσει και το έχουν εισπράξει ως προσωπική νίκη, είτε στην υποκριτική είτε στην πολιτική, νομίζω ότι “το χάνουν”».
«Ο ηθοποιός, αν αρχίσει να φτιάχνει ρόλους σύμφωνα με αυτό που πιστεύει ότι θα κερδίσει τον κόσμο αντί να κάνει αυτό που πιστεύει, χάνει το κοινό του. Το ίδιο συμβαίνει και με τους πολιτικούς… αν φέρει μέτρα ή έχει αντιδράσεις που πιστεύει ότι θα προσελκύσει κόσμο, χάνει το παιχνίδι», όπως υπογράμμισε ο κ. Γεωργούλης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Γεωργούλης ξεκίνησε σημειώνοντας ότι το κανονικό του όνομα είναι Αλέξανδρος και έτσι θα αναγράφεται στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης