Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Αλλαγές στην ασφάλιση οχημάτων και στην Ελλάδα, δια χειρός Ευρώπης - Τι θα ισχύσει;

Αλλαγές στην ασφάλιση οχημάτων και στην Ελλάδα, δια χειρός Ευρώπης - Τι θα ισχύσει;
Εξαιρούνται τα ηλεκτρικά ποδήλατα και τα αγωνιστικά οχήματα

Με παρέμβαση της Ευρώπης μπαίνουν νέοι κανόνες στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου σε όλα τα κράτη μέλη. Η ‘έναρξη΄ των αλλαγών για τους κλάδους αυτοκινήτων θα σφυρίξει με το που η απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου θα δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ. Από τις νέες αποφάσεις δεν εξαιρείται η Ελλάδα η οποία θα πρέπει να ενσωματώσει τους κανόνες μέσα σε 24 μήνες στο εθνικό δίκαιο από την ημέρα της δημοσίευσης της απόφασης.

Πρώτος άσσος- τα θύματα πληρώνονται ακόμα και όταν μπει λουκέτο

Οι νέοι κανόνες ασφάλισης αυτοκινήτου, μετά από σωρεία συμβάντων που είχαν δυσμενή αντιμετώπιση αποσκοπούν στην καλύτερη προστασία των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων. Τα θύματα των τροχαίων κατά τις νέες αποφάσεις θα αποζημιώνονται ακόμα και σε περίπτωση που η ασφαλιστική χρεοκοπήσει. Η νομοθεσία θα προστατεύει τα θύματα ατυχημάτων ανεξάρτητα από το αν αυτά συμβαίνουν στη χώρα διαμονής τους ή αλλού εντός ΕΕ.

Δεύτερος άσσος – στην διάθεση των ασφαλιστικών το νέο «ιστορικό αξιώσεων»

Η Ευρώπη για να καλύψει τα κενά και τις αδικίες σε βάρος των οδηγών που δεν έχουν προκαλέσει ατυχήματα βάζει μπρος και δημιουργεί ένα «Ευρωπαϊκό ιστορικό αξιώσεων». Το ιστορικό ουσιαστικά θα προσπαθήσει να βάλει τέλος στις διακρίσεις, όπως αποκαλεί το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όταν ένας ασφαλισμένος οδηγός αυτοκινήτου μετακινείται από ένα κράτος μέλος της ΕΕ σε άλλο.

Τρίτος άσσος – δίνει στα χέρια των ασφαλισμένων εργαλεία σύγκριση τιμών

Η Ευρώπη επιχειρεί να ρυθμίσει το περιβάλλον σύγκρισης τιμών ρίχνοντας στην αγορά ανεξάρτητα εργαλεία σύγκρισης τιμών όπου οι πολίτες θα μπορούν να πάρουν τιμές από διαφόρους παρόχους

Τέταρτος άσσος – μπόνους σε ηλεκτρικά ποδήλατα

Για να αποφευχθεί η υπερβολική ρύθμιση, οπό τους νέους κανόνες και τις ασφαλιστικές υποχρεώσεις αποκλείονται τα οχήματα που κινούνται με ταχύτητα χαμηλότερη από 14 km/h. Τα μη οδικά οχήματα (όπως οι τα οχήματα κηπουρικής και τα σκούτερ κινητικότητας) και τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Εξαιρούνται επίσης από την οδηγία τα οχήματα που προορίζονται αποκλειστικά για μηχανοκίνητα αθλήματα.

Σκαρφαλώνουν και άλλο τα όρια ευθυνών για σωματικά και υλικές ζημιές

Προκειμένου να εξασφαλιστεί το ίδιο ελάχιστο επίπεδο προστασίας για τα θύματα, το αναθεωρημένο κείμενο εναρμονίζει τα υποχρεωτικά ελάχιστα ποσά κάλυψης σε ολόκληρη την ΕΕ, με την επιφύλαξη τυχόν υψηλότερων εγγυήσεων που μπορούν να ορίσουν τα κράτη μέλη.
Για σωματικές βλάβες: 6.450.000 ευρώ για κάθε ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των ζημιωθέντων ή 1.300.000 ευρώ για κάθε ζημιωθέντα. Για υλικές ζημίες, 1.300.000 ευρώ ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των ζημιωθέντων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης