Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Coca-Cola HBC: Αύξηση 7,2% στις πωλήσεις και 1,5% στα καθαρά έσοδα το α' 3μηνο του 2015

tags :
Coca-Cola HBC: Αύξηση 7,2% στις πωλήσεις και 1,5% στα καθαρά έσοδα το α' 3μηνο του 2015
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρέμειναν σταθερά
Κατά 7,2% αυξήθηκε ο όγκος των πωλήσεων της Coca-Cola HBC AG για το α΄ τρίμηνο του έτους, από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013 και τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις κατά 1,5%.
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Σε αυτό το τρίμηνο καταγράφηκε ικανοποιητική αύξηση των πωλήσεών μας, ανάλογη των προσδοκιών μας.
Τόσο τα σχέδια που υλοποιήσαμε για τη σταθεροποίηση των όγκων πωλήσεων στην Ευρώπη, όσο και η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόσαμε με στόχο τη μείωση του αντίκτυπου των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών σε συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές, ήταν αποτελεσματικά.
Παρά το γεγονός ότι αναμένουμε ότι το κλίμα αβεβαιότητας θα συνεχιστεί σε κάποιο βαθμό, οι πρωτοβουλίες που αναλάβαμε για να μειώσουμε τον πιθανό αντίκτυπο τυχόν αρνητικών εξελίξεων αποδείχθηκαν επιτυχείς και τα αποτελέσματα του τριμήνου είναι ενθαρρυντικά».

Βασικά οικονομικά μεγέθη πρώτου τριμήνου


Μεταβολή (%) Α’ τρίμηνο 2015 με Α’ τρίμηνο 2014

Όγκος Πωλήσεων (%)

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (%)

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (%)

Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση (%)

Σύνολο Ομίλου

7,2

1,7

-5,2

-

Αναπτυγμένες αγορές markets

3,4

5,1

1,7

-1,9

Αναπτυσσόμενες αγορές

13,7

11,4

-2,0

-2,7

Αναδυόμενες αγορές

7,4

-4,6

-11,1

4,1



• Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησής μας, στη διάρκεια του τριμήνου σε σύγκριση με το περασμένο τρίμηνο.
Στην αύξηση αυτή συνέβαλαν σε μεγάλο βαθμό οι τέσσερις επιπλέον ημέρες πωλήσεων και η χρονική συγκυρία του Πάσχα, ενώ καταγράφηκαν καλές επιδόσεις σε Νιγηρία, Πολωνία, Ρουμανία, Ουγγαρία και Δημοκρατία της Τσεχίας.
• Ο ρυθμός πτώσης του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές υποχώρησε, σε συγκρίσιμη βάση, στη διάρκεια του τριμήνου.
Παράλληλα, η αύξηση των εσόδων ενισχύθηκε από την ανατίμηση των νομισμάτων εν μέσω ενός περιβάλλοντος αποπληθωρισμού των τιμών.
• Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα υψηλά ποσοστά αύξησης του όγκου πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών και στο οργανωμένο εμπόριο είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων παρά το μη ευνοϊκό μείγμα τιμών, κατηγορίας προϊόντων και δικτύων διανομής.
• Στις αναδυόμενες αγορές, οι καλές επιδόσεις σε σχέση με τον όγκο πωλήσεων υπεραντισταθμίστηκαν από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές.
Οι δραστηριότητες μας στη Νιγηρία κατέγραψαν πολύ καλές επιδόσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, σε ένα εποχιακά σημαντικό τρίμηνο, ενώ στη Ρωσία καταγράφηκε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία των χυμών, η οποία αντισταθμίστηκε από την πτώση στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών.
• Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρέμειναν σταθερά συγκρινόμενα με το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Πραγματοποιήσαμε αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων μας σε συγκεκριμένες αναδυόμενες αγορές που επηρεάστηκαν περισσότερο από την αρνητική μεταβολή των συναλλαγματικών ισοτιμιών, ενώ στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, εν μέσω ενός περιβάλλοντος αποπληθωρισμού των τιμών, κύρια επιδίωξή μας παρέμεινε η διατήρηση των τιμών των προϊόντων μας σε προσιτά επίπεδα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης