Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι προβλέπει ως τάση στα ταξίδια η Amadeus

tags :
Τι προβλέπει ως τάση στα ταξίδια η Amadeus
Η τελευταία έρευνα της Amadeus διερευνά τη νοοτροπία των ταξιδιωτών αναψυχής για το σχεδιασμό και την αγορά επερχόμενων ταξιδιών εν μέσω της πραγματικότητας του COVID-19
Να ταξιδέψει κανείς ή να μην ταξιδέψει; Αναμφίβολα, αυτή είναι μια από τις κορυφαίες ερωτήσεις που θέτουν εκατομμύρια ταξιδιώτες αναψυχής σε όλο τον κόσμο στον εαυτό τους, στην οικογένειά τους και στους συνομηλίκους τους.
Στο πλαίσιο αυτό η τελευταία έρευνα της Amadeus διερευνά τη νοοτροπία των ταξιδιωτών αναψυχής για το σχεδιασμό και την αγορά επερχόμενων ταξιδιών εν μέσω της πραγματικότητας του COVID-19.
Στην έρευνα συμμετείχαν 8.500 χρηστών της πλατφόρμας CheckMyTrip από όλο τον κόσμο μέσω μιας ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
Τα ευρήματα της Amadeus περιγράφονται στο eBook Destination X: Where to Next – Τι θέλουν οι ταξιδιώτες αναψυχής σε έναν κόσμο COVID-19.
Καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές έχουν όρεξη για ταξίδια παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις.

Οι ταξιδιώτες θέλουν και έχουν τα μέσα να ταξιδέψουν

Σχεδόν τα τρία τέταρτα δηλώνουν ότι θέλουν να ταξιδέψουν εντός των πρώτων τριών μηνών από την άρση των περιορισμών.
Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες αφορά περισσότερο πότε, πού και πώς μπορούν να βγουν καλύτερα.
Σχεδόν το 82% των ερωτηθέντων στη Μέση Ανατολή δηλώνουν ότι θα εξετάσουν τα διεθνή ταξίδια μόλις αρθούν οι περιορισμοί.
Ωστόσο μόνο το 55% δηλώνουν ότι αναμένουν να έχουν τον ίδιο ή περισσότερο προϋπολογισμό για ταξίδια αναψυχής όπως και πριν.

Οι λεπτομέρειες έχουν μεγαλύτερη σημασία

Η όρεξη των ταξιδιωτών για πτήσεις, διαμονή σε ξενοδοχεία και ταξίδια με τρένο και ενοικίαση αυτοκινήτου παραμένει εξαιρετικά δυνατή.
Ωστόσο, σχεδόν το 84% των ταξιδιωτών που ρωτήθηκαν στη Μέση Ανατολή δηλώνουν ότι οι πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα πρόληψης COVID-19 είναι «πολύ σημαντικές» για να γνωρίζουν εκ των προτέρων πριν κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο.
Ποσοστό 75% αναφέρει το ίδιο για τα αεροπορικά ταξίδια. Η τιμή συνεχίζει να παίζει ρόλο στη λήψη αποφάσεων.

Τα σχέδια έκτακτης ανάγκης δεν είναι πλέον προαιρετικά

Η ταξιδιωτική ασφάλιση είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε νέους και ηλικιωμένους. Τουλάχιστον το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι αναζητούν ταξιδιωτική ασφάλιση από ότι προ COVID-19.
Συγκεκριμένα, το 79% των ερωτηθέντων παγκοσμίως βλέπουν την ασφάλιση ως αναγκαιότητα όταν ταξιδεύουν διεθνώς.
Η ευελιξία να κάνουν αλλαγές ή να εισπράξουν επιστροφές χρημάτων είναι μόνο ένα μέρος της συνολικής εξίσωσης παροχών ασφάλισης κόστους ενός ταξιδιώτη αναψυχής.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες επανέρχονται

Οι ταξιδιώτες αποδίδουν πλέον υψηλότερο πλεονέκτημα στην επίλυση προβλημάτων και την υποστήριξη, ειδικά για μεγαλύτερα ταξίδια.
Το 70% όλων των ερωτηθέντων ήταν ανοιχτοί σε προσαρμοσμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, είτε συμβουλεύονταν από ταξιδιωτικούς πράκτορες είτε σχεδίασαν οι ίδιοι.
Η Amadeus βλέπει τη δυνατότητα των πωλητών ταξιδιών να διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο βοηθώντας τους καταναλωτές να πλοηγηθούν επιτυχώς στις επιλογές τους.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης