Μείωση διαφημιστικών εσόδων έως 35% στην τηλεόραση - Αναστολές εκδόσεων και ισχυρές πιέσεις στον έντυπο τύπο

Μείωση διαφημιστικών εσόδων έως 35% στην τηλεόραση - Αναστολές εκδόσεων και ισχυρές πιέσεις στον έντυπο τύπο
Μέτρα στήριξης ζητούν οι ιδιοκτήτες από την κυβέρνηση
Την ώρα που τα Μέσα Ενημέρωσης δίνουν καθημερινά μάχη στην κυριολεξία για να μην καταρρεύσει η ενημέρωση πέρα από τους περιορισμούς που υφίστανται με την απαγόρευση κυκλοφορίας και οι οποίοι αναμένεται να διορθωθούν σήμερα, βρίσκονται αντιμέτωπα με την πτώση των εσόδων τους η οποία απειλεί την ύπαρξή τους.
Ήδη οι τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλαδικής εμβέλειας έχουν πτώση από 15% στην καλύτερη έως και 35% στη χειρότερη διαφημιστικών εσόδων με προοπτική περαιτέρω επιδείνωσης όσο διαρκεί η κρίση ενώ τραγική είναι η εικόνα και στις εφημερίδες και τα περιοδικά.
Στον έντυπο τύπο η εικόνα είναι τραγική καθώς ήδη έχουν ανασταλεί οι εκδόσεις στοιχηματικών εφημερίδων καθώς και της Documento (μάλλον η κρίση ήταν μια καλή αφορμή δεδομένου ότι επί αρκετό καιρό η συρρίκνωση με απολύσεις και περικοπές ήταν συνεχής).
Το πρόβλημα των εφημερίδων είναι ότι πέραν από τη μείωση των σημείων πώλησης είναι και η κατάρρευση της διαφήμισης ενώ αναμένεται η υποχρεωτική πώληση από τα super market ώστε να διαφανεί αν υπάρχει δυνατότητα έστω και μικρής βελτίωσης της κατάστασης.
Στη διαδικτυακή ενημέρωση η εικόνα προς το παρόν είναι καλύτερη χωρίς ωστόσο κανένας να μπορεί να προβλέψεις τις εξελίξεις τους προσεχείς μήνες καθώς η διαφημιστική δαπάνη εξαρτάται από την οικονομική δραστηριότητα.
Υπό τις συνθήκες που διαμορφώνονται οι ιδιοκτήτες ΜΜΕ ασκούν ασφυκτικές πιέσεις στην κυβέρνηση προκειμένου να ληφθούν μέτρα στήριξης προκειμένου να αποφευχθούν τα λουκέτα.

bankingnews.gr

BREAKING NEWS