Η παγκόσμια εταιρία μεταδόσεων DAZN ανακοίνωσε την Τετάρτη (30/06) πως απέκτησε τα δικαιώματα του Champions League Γυναικών για όλο τον κόσμο.
Η ορμή με την οποία έχει μπει η DAZN στην παγκόσμια αγορά των μεταδόσεων αγώνων δεν έχει τέλος. Η πλατφόρμα που σκοπεύει να αλλάξει τα δεδομένα στην προβολή αθλημάτων γνωστοποίησε πως το Champions League Γυναικών θα μεταδίδεται από τα κανάλια της για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με κάθε ματς της διοργάνωσης να είναι διαθέσιμο στο λογαριασμό της στο YouTube.
Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην επέκταση της αγοράς του αθλήματος, καθώς μέχρι πρότινος υπήρχαν πολλά εμπόδια για όποιον ήθελε να παρακολουθήσει κάποια αναμέτρηση. Θεωρείται πως η ευκολότερη πρόσβαση σε αυτά τα ματς θα ανεβάσει το ενδιαφέρον.
«Μπορούμε να μεγαλώσουμε το άθλημα. Πρόκειται για μία τεράστια ευκαιρία» δήλωσε ο Norm Lem, αντιπρόεδρος της εταιρίας, συμπληρώνοντας πως «η συνεργασία με την εταιρία μας θα βοηθήσει στην προβολή του προϊόντος σε δύο δισεκατομμύρια μάτια ακόμη».
NEWS | DAZN and YouTube have acquired the global rights to broadcast the Women’s Champions League for the next four seasons.https://t.co/Nc5NM4409c
— The Athletic UK (@TheAthleticUK) June 30, 2021
Υπενθυμίζεται πως η DAZN κατέχει τα δικαιώματα προβολής στον Καναδά των βασικότερων πρωταθλημάτων και διοργανώσεων του κόσμου, όπως η Premier League και το Champions League .
Η συμφωνία προβλέπει την έναρξη της συνεργασίας από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, χωρίς να έχουν αποκαλυφθεί ακόμη οι λεπτομέρειες του οικονομικού σκέλους.
«Όλοι γνωρίζουν το όνομα του Μέσι, του Ρονάλντο και των υπολοίπων σταρ, αλλά δεν γνωρίζουν τα ονόματα ταλαντούχων γυναικών, οι οποίες μπορούν να προσφέρουν εξίσου υψηλό θέαμα».
Η DAZN ζητούσε μέχρι σήμερα 19.99$ κάθε μήνα ως συνδρομή για τους κατοίκους του Καναδά, με το συγκεκριμένο ποσό να είναι σαφώς μικρότερο εκτός συνόρων. Η επένδυσή της φέρεται να αποσκοπεί στην πρόληψη των εξελίξεων, αφού θεωρείται ως δεδομένο πως το ποδόσφαιρο γυναικών ως προϊόν θα εκτοξεύσει σύντομα τις μετοχές του.
#ICYMI ? ? ? @UEFA has selected @DAZNGroup as the global broadcaster for the UEFA Women’s Champions League. Free for the world to see on @YouTube! ? ? ⚽#UWCL #UWCLDAZN #WithMoreEyes
— UEFA Women’s Champions League (@UWCL) July 1, 2021
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το άθλημα αναμένεται να γνωρίσει έως και 300% αύξηση του ενδιαφέροντος στη Μεγάλη Βρετανία, στις ΗΠΑ και στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αυξανόμενης προβολής που λαμβάνει το ποδόσφαιρο γυναικών είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019, το οποίο λόγω της άμεσης πρόσβασης, συγκέντρωσε πάνω από 1 δισεκατομμύριο τηλεθεατές, με το ¼ από αυτούς να έχουν συντονιστεί για να παρακολουθήσουν τον τελικό μεταξύ ΗΠΑ και Ολλανδίας.
Φάνης Τσοκανάς
Σχόλια αναγνωστών